سخنگوی ائتلاف اصولگرایان

جا کم است،خواهش می کنیم اصولگرایان انصراف دهند/سخنان رئیس جمهور در مورد شورای نگهبان تشویش اذهان عمومی است/اصولگرایان از ۱۰ قدم مورد نیاز برای وحدت، ۸ قدم را برداشته اند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حدادعادل با بیان اینکه خواسته همه ما عمل به قانون از سوی شورای نگهبان است، گفت: موافق با صحبت‌های رئیس جمهور درباره شورای نگهبان و مجلس آینده نیستم و این اظهارات را موجب تشویش اذهان عمومی می‌دانم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس , غلامعلی حدادعادل ظهر امروز در حاشیه همایش اصواگرایان در تهران طی سخنانی در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با وحدت ایجاد شده، اصولگرایان قدم به قدم به فهرست نهایی نزدیک شده‌اند.

۲۰۱۵۰۵۰۶۱۷۵۲۴۰_hadad1472و با بیان اینکه امیدوارم اصولگرایان در مجلس آینده بتوانند از میراث انقلاب دفاع کنند، افزود: تابع انتخاب مردم هستیم و تلاش می کنیم فهرستی را ارائه دهیم که مطلوب مردم باشد.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان تصریح کرد: از ما انتظار است که برای اصولگرایان رد صلاحیت شده رایزنی کنیم و اصلاح طلبان هم کسانی را دارند که برایشان رایزنی کنند.

حدادعادل با بیان اینکه خواسته همه ما عمل به قانون از سوی شورای نگهبان است، گفت: موافق با صحبت‌های رئیس جمهور درباره شورای نگهبان و مجلس آینده نیستم و این اظهارات را موجب تشویش اذهان عمومی می‌دانم.

وی افزود: در جریان اصولگرا، از کسانی که در فهرست قرار نگرفتند که البته مهمترین دلیل آن هم کمبود جا است، خواهش می کنیم انصراف دهند تا مردم بتوانند رای متمرکزتری دهند و از تشتت آرا جلوگیری شود.

حددادل افزود: اصولگرایان از ۱۰ قدم مورد نیاز برای وحدت، ۸ قدم را برداشته اند و تا چند روز آینده نیز فهرست اصولگرایان تکمیل شده و فکر می کنم فرصت کافی برای شروع تبلیغات از ۳۰ بهمن فراهم باشد.

وی ادامه داد: انتظارمان از شورای نگهبان این است که منصفانه و دقیق باشد و از طرف دیگر چه اصلاح طلب و چه اصولگرا اگر شورای نگهبان حکمی داد همه بپذیرند.

tel final1

Share