به دلیل کهولت سن

محمدجعفر نیک‌پور راه خانه را گم کرد/درخواست کمک خانواده شاعر گیلانی از مردم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزاخانواده محمدجعفر نیک‌پور شاعر گیلانی که روز گذشته از خانه خارج شده و تاکنون به منزل مراجعه نکرده می‌گویند به شدت نگران وضعیت سلامت او هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از گیل نگاه , خانواده محمدجعفر نیک‌پور شاعر گیلانی که روز گذشته از خانه خارج شده و تاکنون به منزل مراجعه نکرده می‌گویند به شدت نگران وضعیت سلامت او هستند.

محمدجعفر-نیک-پور-۴۰۴x498صادق نیک‌پور یکی از فرزندان محمدجعفر نیک‌پور که با تخلص نجم هم شعر سروده با ابراز نگرانی از وضعیت پدرش از مسوولان انتظامی، مدیران مربوطه، رسانه‌ها و مردم گیلان درخواست کرد برای پیدا کردن پدرش به کمک این خانواده بیایند.

صادق نیک‌پور توضیح داد که پدرش متولد ۱۳۱۲ رشت است و از مدتی پیش دچارفراموشی شده بود.

او با ذکر این نکته که پدرشان در خانه دخترش در رشت زندگی می‌کرد گفت: او ظهر روز گذشته از منزل خواهرمان خارج شده و با گذشت ۲۴ ساعت از خروجش و پیگیری مختلف تاکنون نتوانسته‌ایم خبری از او بدست بیاوریم.

به جز صادق نیک‌پور دو دختر دیگر این شاعر هم خواستند تا با اطلاع رسانی موضوع یاری رسان آن‌ها در وضعیت نامناسب کنونی باشند. آن‌ها از شهروندان گیلانی خواستند تا در صورت پیدا کردن نشانی با شماره تلفن‌های ۰۹۱۲۰۳۳۲۹۹۷ / ۰۹۱۲۶۸۶۶۵۷۵ تماس بگیرند.

 محمدجعفر نیک‌پور تکنسین بازنشسته دامپزشکی شهرداری رشت صاحب ۱۹ اثر در حوزه نظم و نثر است.

مژگان دستفال کار‌شناس روابط عمومی انتشارات ارباب قلم هم در این ارتباط به گیل نگاه گفت که آخرین کتاب‌های این شاعر به نام‌های ایام کبوتر، لاله دیدم شعله بود، بازی در این صحرا از سوی این انتشاراتی منتشر شده و مدیران و کارکنان این نشر برای این نویسنده فرهیخته آرزوی سلامتی دارند.

گل باغ ستاره، رهگذر پشت بام‌ها، خشک رود، ره انصاف، آوازی در صبح، آرامشی در غروب، در معبر یک گفت‌و‌گو از جمله آثار این شاعر گیلانی است.

Share