با حضور مسئولان صورت گرفت:

افتتاح اولین دفتر پیشخوان خدمات عمومی سازمان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری رشت/نگاه نرم افزاری در توسعه شهری پیاده سازی می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اولین دفتر پیشخوان خدمات عمومی سازمان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری رشت صبح امروز افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اولین دفتر پیشخوان خدمات عمومی سازمان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری رشت صبح امروز افتتاح شد.۰۳c

صبح امروز طی مراسمی اولین دفتر پیشخوان خدمات عمومی سازمان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری کلانشهر رشت با حضور ساحره میرسیدی مدیرکل امور شهری استانداری گیلان ، سیدمحمد علی ثابت قدم شهردار کلانشهر رشت ، جباری مشاور عالی شهردار،  رسولی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر ، نیکو منش رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر ، فاطمه شیرزاد رئیس کمیسیون بهداشت محیط زیست شورای اسلامی شهر ،علوی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت و شریفی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی رشت افتتاح شد.

راه اندازی نرم افزار خدمات جامع سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در آینده نزدیک

در ابتدای این مراسم مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهر رشت ضمن قدردانی از حمایت شهردار رشت اظهار داشت : امسال مجموعه تاکسیرانی با ابتکار و  پشتیبانی شهردارمحترم ، توانست پس از ۱۲ سال ، طی یک انتخابات کاملاً آزاد یک نفر از رانندگان  محترم را به عنوان ناظر تاکسیرانان انتخاب نماید.   ۰۱۳۲۸

شریفی با اشاره به اشتغال بیش از ۶۰۰۰ راننده تاکسی در شهر رشت یادآور شد : برای مدیریت ناوگان ۶۰۰۰ نفره کلانشهر رشت حدود ۱۵۰ الی ۲۰۰ راننده تاکسی به عنوان معتمدین خطوط با رای حداکثری انتخاب و مشغول به خدمات رسانی هستند.

وی از راه اندازی نرم افزار خدمات جامع سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی در آینده نزدیک خبر داد و یادآور شد : با راه اندازی این سیستم و برون سپاری فعالیت ها به بخش خصوصی ، شهروندان محترم می توانند ضمن صرفه جویی در وقت بسیاری از نیازهای خود در راستای خدمات اتوبوسرانی و تاکسیرانی  را در منزل مرتفع نمایند.

در نگرش جدید توسعه شهری سیستم حمل و نقل در خدمت انسان است نه انسان در خدمت حمل و نقل

رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر رشت افتتاح دفتر پیشخوان خدمات ع۰۱۳۲۹مومی سازمان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری را رونمایی از یک نگرش جدید برشمرد و گفت : در این نگرش سیستم حمل و نقل در خدمت انسان است ؛ نه اینکه انسان در خدمت حمل و نقل باشد و این اقدام توسعه شهری تلاشی در راستای تکریم شهروندان محترم کلانشهر رشت می باشد .

رسولی اجرای پیاده راه سازی میدان مرکزی شهرداری رشت را نشان از الویت انسان محوری دانست و اذعان داشت: اساس این نگرش ارائه خدمات بهینه به شهروندان است .

وی افزود: تغییرات کنونی در شهر انقلابی نرم در حوزه برنامه ریزی حمل و نقل شهری است و موفقیت این حرکت در گروه پشتیبانی و همراهی شهردار پر تلاش، اعضای شورای اسلامی شهر و مردم فهیم و مظلوم شهر رشت خواهد بود.

همه شهروندان شهر رشت نیازمند تفکرات جامع هستند۰۱۳۳۰

مدیر کل امور شهری استانداری گیلان با گرامیداشت هفته بسیج تصریح کرد: در  توسعه شهری علاوه بر نگاه تفکر محورانه باید نگاهی بسیجی داشت تا پروژه ها با سرعتی هر چه تمام تر به بهره برداری برسند.

ساحره میرسیدی با تاکید بر مغفول ماندن خدمات انفورماتیکی در شهر گفت : همه شهروندان شهر رشت نیازمند تفکرات جامع و الکترونیک محور هستند ، لذا امید است با همکاری و تعامل مجموعه استانداری ، اعضای شورا و شهردار محترم شاهد اقدامات موثر و قابل لمسی در رویکرد توسعه پایدار شهری در آینده نزدیک باشیم.

نگاه نرم افزاری در توسعه شهری پیاده سازی می شود

شهردار رشت ، در مراسم افتتاح اولین دفتر پیشخوان خدمات عمومی سازمان های اتوبوسرانی و تاکسیرانی شهرداری با اشاره به پیاده سازی نگاه نرم افزاری در توسعه شهری اذعان داشت : شهرداری رشت از چند هفته گذشته با پرداختن به نگاه نرم افزاری در فاز اول ، اقدام به راه اندازی دفاتر خدمات تسهیل گری بافت فرسوده نمود و امروز در فاز دوم با افتتاح این دفتر در صدد جلب رضایت بیش از پیش شهروندان محترم است.۰۱۳۳۱

محمدعلی ثابت قدم از راه اندازی دفاتر خدمات الکترونیکی شهری جهت صدور پروانه های ساختمانی خبر داد و افزود : این اقدامات گامی است در راستای بالا بردن  خدمات ، نزدیک کردن مصرف کننده با خدمات دهنده و چابک سازی سازمانی می باشد .

وی با تاکید بر محدودیت زمانی در اجرای پروژه های توسعه شهری تصریح کرد :  در حوزه های مختلف شهری باید از مشارکت مردمی در ارائه خدمات بهره جست ، تا ضمن تسریع در اجرای پروژه ها ، بتوانیم در یک افق یک الی پنج ساله حداکثر میزان برند سازی برای شهر و تجمیع خدمات درون سازمانی و برون سازمانی را داشته باشیم .

شهردار رشت ضمن عذرخواهی از عدم توجه به رانندگان ناوگان درون شهری و برون شهری به عنوان یک شهروند درجه یک طی چند سال گذشته یادآور شد : ایجاد ارتباط دو سویه رانندگان با مسافرین ، افزایش کرایه حمل و نقل ، جلوگیری از ورود خودروهای تک سرنشین در داخل شهر در راستای توسعه استفاده از وسیله حمل و نقل همگانی از مهم ترین اصول توجه به این قشر فهیم و فرهیخته است.

ثابت قدم در پایان سخنان خود از رانندگان خواست تا با رعایت موضوعاتی چون تردد برای بازاریابی بهتر و بهینه نمودن اقتصاد خود با شهرداری مشارکت داشته باشند.

tel final1

Share