اخبار نیروی انتظامی گیلان:

کشف محموله ۴۱ کیلویی حشیش و تریاک در رشت/انهدام باند سارقان منزل در شهرستان انزلی/پلمپ ۱۹ واحد صنفی متخلف در شهرستان سیاهکل

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از کشف بیش از ۴۱ کیلو حشیش و تریاک از یک دستگاه تریلر در رشت خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  ،جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان از کشف بیش از ۴۱ کیلو حشیش و تریاک از یک دستگاه تریلر در رشت خبر داد.IMG_5747

سرهنگ  مهرداد مهرگان جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: در پی بررسی گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، پیگیری موضوع در دستورکار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: ماموران عملیات ویژه با همکاری ماموران اداره اطلاعات از این موضوع که این دو متهم قصد دارند موادمخدر را با یک دستگاه تریلر وارد استان کنند، اطمینان حاصل کردند.

سرهنگ مهرگان با بیان اینکه ماموران این خودرو را در محور سراوان شهرستان رشت متوقف و بازرسی کردند، بیان داشت: ماموران عملیات ویژه با دستگیری دو قاچاقچی ۳۶ و ۴۱ ساله، در بازرسی از صندوق جاساز تریلر ۱۴ کیلو و۵۰۰ گرم حشیش و ۲۷ کیلو تریاک کشف کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان گیلان در پایان با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند، افزود: شماره تلفن ۱۲۸ پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه روزی آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم شریف گیلان درحوزه مواد مخدر می باشد.

کشف ۲۵تن کود شیمیایی قاچاق در لاهیجان

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان استان گیلان ازکشف و توقیف تریلی حامل تعداد ۵۰۰ کیسه کوIMAGE635679745038281250د شمیایی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود قاسمی در تشریح این خبر گفت:در پی دریافت خبری مبنی بر حمل کود شیمایی توسط یک دستگاه خودروی تریلی در جاده های شهرستان لاهیجان ماموران پلیس آگاهی شناسایی و توقیف خودرو را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:ماموران پلیس در حین گشت زنی، خودرو را در بخش رودبنه لاهیجان مشاهده و در بازرسی از خودرو  تعداد ۵۰۰ کیسه پنجاه کیلویی جمعا به مقدار بیست و پنج تن کود شمیایی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان با اشاره به این که راننده ۳۵ ساله اهل یکی از شرستانهای استان یزد بوده بیان اشت:پرونده اولیه تشکیل  و متهم  جهت سر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری سارق دوچرخه با ۵ فقره سرقت در رشت

فرمانده انتظامی شهرستان رشت استان گیلان از دستگیری سارق دوچرخه با ۵ فقره سرقت در ایIMG_3525ن شهرستان خبر داد.

سرهنگ رحیم شعبانی فرمانده انتظامی شهرستان رشت در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت وسایل نقلیه از جمله دوچرخه در شهرستان رشت، موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت افزود: با تحقیقات همه جانبه، سرانجام ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ در حین  گشت زنی در نیمه های شب فردی  را هنگام پرسه زنی دستگیر و تحقیقات تکمیلی از وی را آغاز کردند.

سرهنگ شعبانی با بیان اینکه متهم دستگیر شده ۲۷ ساله و ساکن رشت می باشد، بیان داشت: متهم در  بازجویی ماموران انتظامی به ۵ فقره سرقت دوچرخه  اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

رئیس پلیس شهرستان رشت در پایان علت اصلی وقوع سرقت های خرد را بی مبالاتی صاحبان وسایل نقلیه در نگهداری اموال عنوان کرده و از مردم خواست: هنگام پارک وسایل نقلیه در کنار خیابان از تجهیزات حفاظتی و ایمنی بازدارنده سرقت استفاده کنند.

انهدام باند سارقان منزل در شهرستان بندر انزلی

فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی استان گیلان از انهدام باندسارقان منزل در این شهرستان  خبر داد.

 سرهنگ هرمز عشقی در تشریح این خبر گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان بندر انزلی دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی در نقاط آلوده و جرم خیز یک نفر  نفر مالخر را شناسایی و پس از دستگیری وی  مقداری  اموال مسروقه از مخفیگاهش کشف کردند.

سرهنگ عشقی در ادامه اظهار داشت: ماموران پلیس با همکاری متهم سه نفر سارق شناسایی که پس از هماهنگی با مقام  قضایی در یک عملیات پلیسی دستگیر و از مخیگاهشان اموال مسروقه از قیبل آبگرمکن دیواری،تلفن رومیزی، کفش ،قالیچه، ظروف آشپزخانه، ماشین لباسشوئی، اجاق گاز ،قطعات رایانه و…کشف  کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندر انزلی در خاتمه با اشاره به اعتراف سارقان به ۸ فقره سرقت منزل خاطر نشان کرد:متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

پلمپ ۱۹ واحد صنفی متخلف در شهرستان سیاهکل

۱۹ واحد صنفی متخلف به علت فعالیت غیرقانونی و عدم توجه به قوانین صنفی در شهرستان س_TO_یاهکل استان گیلان پلمپ شد.

سرهنگ مجید نیکویی فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید اقدامات کنترلی بر واحدهای صنفی، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان طرح بازدید از واحدهای صنفی را به اجرا در آوردند.

سرهنگ مجید نیکویی با اشاره به اینکه این طرح با هدف مقابله با تخلفات و پیشگیری از آسیب های فرا روی اصناف انجام شده است، افزود: در این طرح ۱۹ واحد صنفی به علت فعالیت غیر قانونی و عدم توجه به قوانین و ضوابط ابلاغی پلمپ و از فعالیت صنفی مالکان این واحدها جلوگیری به عمل آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیاهکل در پایان با اعلام آمادگی پلیس برای برخورد قاطع با اصناف متخلف از مردم خواست، تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

tel final1

Share