توسط پلیس

پلیس فتا حواسش به همه چیز بود/ پسر جنجالی فضای مجازی دستگیر شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،چند روز پیش یکی از بحث های داغ فضای مجازی مربوط به پسری می شد که ده ها عکس از وی به همراه دختران در شبکه های اجتماعی پخش شده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از باشگاه خبرنگاران ،چند روز پیش یکی از بحث های داغ فضای مجازی مربوط به پسری می شد که ده ها عکس از وی به همراه دختران در شبکه های اجتماعی پخش شده بود.
۳۸۰۷۲۵۴_۳۱۳شخص مورد نظر در کلیپ منتشره از خود در فضای مجازی ادعا کرده زنان حاضر در عکس بستگان وی (خواهر، زن داداش، دختر خاله و دختر عمه هایش ) هستند و گوشی وی چند روز پیش گم شده و عکس های ذخیره شده بر روی آن به سرقت رفته است.

این فرد اظهار داشته به دنبال عامل انتشار تصاویر شخصی خود در فضای مجازی است اما همانطور که از شواهد پیداست احتمالا تنها فرد مظنون در انتشار عکس ها در فضای مجازی خود این شخص است که با انتشار کلیپی قصد سرپوش گذاشتن بر اعمال ضد اسلامی خود را داشت.

گفتنی است؛ دو روز پیش سردار ساجدی نیا در گفتگوی خود اعلام نموده بود: هنوز شخصی برای شکایت از این شخص مراجعه نکرده ضمن آن که افرادی که عفت عمومی را جریحه دار می کنند متعاقبا با آن ها برخورد خواهد شد.

مرکز اطلاع رسانی تهران بزرگ درباره پسر معروف فضای مجازی گفت: به دنبال شکایت خانم هایی که عکس آنان منتشر شده بود، متهم روز گذشته توسط پلیس فتا دستگیر شد.

tel final1

Share