استاندار گیلان در همایش تشکل‌های دانش آموزی

پرچم آزادگی و استکبارستیزی با گام های بلند دولت تدبیر و امید در جهان افراشته است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در همایش تشکل‌های دانش آموزی و در جمع اعضای ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان گیلان گفت : با هدایت حکیمانه رهبر معظم انقلاب و دیپلماسی فعال دولت تدبیر و امیدپرچم آزادگی و استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران در جهان افراشته است.

IMG_0014 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر محمدعلی نجفی در همایش تشکل‌های دانش آموزی که به مناسبت گرامیداشت روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و  با حضور تشکل‌های دانش آموزی و اعضای ستاد بزرگداشت ۱۳ آبان در محل استانداری برگزار شد اظهار داشت : مدعیان حقوق بشر  در روز ۱۳ آبان سال ۵۷ زمانی که جمعی از دانش آموزان و دانشجویان کشورمان جان عزیز خود را از دست دادند و همچنین در جریان تبعید امام خمینی (ره)  به ترکیه در سال ۴۳  خاموش و ساکت بودند اما در تسخیر لانه جاسوسی اعتراض داشتند.

وی ضمن تسلیت چهلمین روز درگذشت جانباختگان فاجعه منا با انتقاد از عملکرد کسانی که به ظاهر خود را خادم زائران و مدعیان حقوق بشر در جهان می دانند  افزود : امروز نیز شاهد هستیم که همان کسانی که ادعاهای دروغین حقوق بشر را دارند علی رغم سنگینی مصیبت در فاجعه منا ساکت بودند

وی با بیان اینکه روزها و مناسبت‌های خاصی با نام های ویژه در کشور وجود دارد اما ۱۳ آبان در ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است افزود : این روزبه  یادمانی از اتفاقات به وقوع پیوسته از سال ۱۳۴۳ تا ۱۳۵۸ نمادی از ندای آزادی، استقلال و عدالت خواهی و تسلیم نشدن ملت ایران در برابر قدرت‌های زورگو و مستکبرین جهان است.

استاندار گیلان از تقدیم ۸۵۰ دانش آموز شهید گیلانی به انقلاب خبر داد و افزود : دانش آموزانی که شجاعانه در راه آزادی، آزادگی مقاومت کردند و جان باختند به ما درس ایثار، از خودگذشتگی دادند .

وی افزود : پیام ملت ایران به جهانیان روی پای خود ایستادن ، نفوذ بیگانگان را نپذیرفتن و قبول نداشتن پیشرفت همراه با سر سپردگی است .

استاندار با بیان اینکه ما فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی داریم و باید با تکیه بر خودباوری و اعتماد واعتقاد به فرهنگ اصیل خود حرکت کنیم گفت : این ارزشها در اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر معظم انقلاب متبلور است و دولت تدبیر و امید نیز توجه به  این مهم را در دستور کار خود قرار داده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه تا زمانی که ملت‌ها بیدار هستند و و به فرهنگ آزادی و ایمان باور دارند هرگز شاهد ظلم و ستم نخواهیم بود افزود : به برکت انقلاب اسلامی با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و گامی که دولت جهت تحقق دپیلماسی در این بخش آغاز کرده امروز پرچم آزادی گری و ضد استکباری را در جهان برافراشته‌ایم .

استاندار گیلان افزود :اگر پیام شهدای دانش آموز در دنیا گسترده شود قطعا استکباردر جهان راه نفوذ نخواهد داشت.

در پایان این همایش که تشکلهای دانش آموزی در بیانیه ای از دانش آموزان برای حضور در راهپیمایی۱۳ آبان دعوت کردند استاندارنیز  از ۹ تن از دانش آموزان برتر تشکل‌های بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن اسلامی، سازمان دانش آموزی و هلال احمر با اهداء لوح تقدیر کرد.

tel final1

Share