سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس

طرح های مرتبط با بنیاد شهید با استقبال بسیار خوبی در مجلس مواجه می شود/ داستان برجام با ورود مقام معظم رهبری جمع شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده به فعالیت های بنیاد شهیدو امورایثارگران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با مشارکت نمایندگان مجلس که جمع کثیری از آنها از جامعه ایثارگری هستند ، طرح های مرتبط با بنیاد با استقبال بسیار خوبی در مجلس مواجه می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از بنیاد شهید گیلان ,غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در جمع کارکنان بنیاد شهیدو امورایثارگران استان گیلان گفت : امروز کشور به برکت خون پاک شهدا و برکت وجود مقام معظم رهبری به بهترین موقعیت رسیده است و در علوم هسته ای به نقطه رسیدیم که هیچ کدام از دشمنان و حتی دوستانمان باور نمی کردند.

DSC02342وی افزود: نگرانی هایی در جامعه در خصوص برجام وجود داشت که با ورود مقام معظم رهبری به این موضوع ، داستان برجام جمع شد و چهارچوب های مشخصی را در این خصوص تبیین نمودند و مبنای کار برای دولت و مجلس قطعا منویات مقام معظم رهبری می باشد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد : خود ما نیز نسبت به مذاکرات نقدهایی داشتیم که در جلسات کارشناسی مطرح نمودیم و قطعا هرجایی طرف مقابل دبه کند ایران هیچ مشکلی برای برگشت به عقب ندارد و آنها متضرر خواهند شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین به ارائه گزارشی در خصوص روند بودجه سال آینده پرداخت و اظهار داشت : پایان سال جاری برنامه پنج ساله پنجم به اتمام خواهد رسید و کشور وارد برنامه ششم خواهد شد و لازم از پیش از ارائه لایحه از سوی دولت در خصوص بودجه سال ۱۳۹۵ ، برنامه تصویب شود زیرا بدون برنامه قطعا نمی شود بودجه نوشت و دولت باید هرچه سریعتر برنامه را ارائه نماید تا در بررسی بودجه سال آینده به مشکلی بر نخوریم.

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی در ادامه به فعالیت های بنیاد شهیدو امورایثارگران اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با مشارکت نمایندگان مجلس که جمع کثیری از آنها از جامعه ایثارگری هستند ، طرح های مرتبط با بنیاد با استقبال بسیار خوبی در مجلس مواجه می شود و رای بالایی نیز کسب می نماید.

وی افزود: بعنوان نماینده  از سوی مجلس در کارگروه تنظیم برنامه ششم در بنیاد عضو می باشم و جلسات منظم نیز از سوی بنیاد مرکز برای بررسی و تنظیم برنامه برگزار می شود که دستاوردهای خوبی برای جامعه بزرگ ایثارگری خواهد داشت.

جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی با اشاره به خاطرات بسیار خوب سالهای خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: حلاوت و شیرینی خدمت به بهترین اقشار جامعه هیچگاه فراموش نخواهم کرد و  باور دارم از جمله بهترین کارکنان در مجموعه دستگاههای اجرایی در بنیاد مشغول به خدمت هستند که قطعا کار آنها ارج و قرب الهی خواهد داشت.

DSC02338مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران استان گیلان نیز در این جلسه با تقدیر از تلاشهای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: از نمایندگان ایثارگر مجلس شورای اسلامی انتظار داریم کمک کار بنیاد در تصویب قوانین و بودجه  مرتبط با جامعه ایثارگری و  بنیاد باشند.

وی افزود : مجموعه همکاران ما در بنیاد با وفاق و همدلی و همزبانی و همت والا و با نشاط و عشق  و علاقه چشم بر مشکلات  می بندند و نمی گذارند مشکلات  مانع انجام وظایشان به بهترین اقشار جامعه باشد.

ابراهیم طاهر نژاد ادامه داد : در یک اراده جمعی تصمیمی به ارتقاء انضباط مالی و اداری در حوزه تعامل با ایثارگران پیش می رویم تا وظایف خود را در خصوص جامعه هدف خود جامه عمل بپوشانیم.

مدیرکل بنیاد شهیدو امورایثارگران استان گیلان در پایان گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در تمامی مراحل انقلاب پای نظام ایستادند و همواره پیشگام حمایت از ولایت و انقلاب بوده اند.

DSC02341

tel final1

Share