توضیحات وزیر اطلاعات در مورد انتشار تصویرش در کنار رئیس جمهور اسبق

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،وزیر اطلاعات در واکنش به انتشار عکسی از وی در کنار سید محمد خاتمی در فضای مجازی، آن را اتفاقی و مختص به یکی از مجالس عزاداری اباعبداالله الحسین دانست که در خلال آن حتی هیچ گفت‌وگویی بین طرفین انجام نشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا ،وزیر اطلاعات در واکنش به انتشار عکسی از وی در کنار سید محمد خاتمی در فضای مجازی، آن را اتفاقی و مختص به یکی از مجالس عزاداری اباعبداالله الحسین دانست که در خلال آن حتی هیچ گفت‌وگویی بین طرفین انجام نشد.alavi-mahmood

حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات دولت یازدهم صبح امروز در حاشیه نشست خبری با خبرنگاران درباره انتشار عکسش با سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور اسبق توضیحاتی را ارائه کرد.

علوی در این گفت‌وگو با بیان اینکه هر ساله به لطف خدا توفیق داشتم که در جلسات متعددی از مجالس عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) که در ایام عاشورا و تاسوعا برگزار می‌شود شرکت کنم، یادآورشد: امسال نیز در هیئت‌های زیادی از زاهدان و تهران توفیق شرکت پیدا کردم و در یکی از این برنامه‌ها حضور این جانب با حضور افرادی دیگر همزمان گردید که صرفا یک اتفاق بود.

وی در ادامه توضیح داد: این مراسم، مراسم عزاداری عمومی بود و برخلاف تصورات بعضی از رسانه ها تنها یک جلسه عزاداری بود، نه میهمانان خاصی داشت، نه برنامه دیگری و من نه گفت‌و گویی با افراد حاضر داشتم.

وزیر اطلاعات تاکید کرد: در این جلسه با من سلام و احوال پرسی کردند و به حکم وجوب شرعی پاسخ دادم و پاسخی که داده شد پاسخی مختصر بود.

tel final1

Share