به جای اعدام چند نفر معاون وزیر و مدیرعامل کسی را که سفره انداخته بود اعدام کردیم

بر عکس باید چند نفر معاون وزیر و مدیرعامل بانک و رییس اداره اعدام می شدند تا بقیه تکلیف خود را بفهمند ، اما بر عکس شیوه امیرالمؤمنین ما آمدیم و کسی که سفره انداخته بود اعدام کردیم !

به گزارش سرویس رصدفضای مجازی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام زائری در اینستاگرام خود نوشت:

دزدی از دزد طبیعی است اما مماشات و چشم پوشی و غفلت و سستی داروغه طبیعی نیست . اگر داروغه بترسد و جرأت همدستی با مفسدین را نداشته باشد راه فساد و سرقت نیز بسته خواهد شد.
در سالهای اخیر که با نهیب ها و هشدارهای مکرر رهبر بزرگوار انقلاب مختصری جدیت در مقابله با مفاسد اقتصادی دیده می شود اما به جای مقابله با ریشه فساد معمولا به نتایج و آثار و معلول پرداخته ایم. در پرونده مه آفرید خسروی به جای اینکه بیاییم و بررسی کنیم که چه کسانی کیف های پول را از او گرفته اند ، خود او را اعدام کردیم ! در حالی که تطمیع مالی طبیعت مفسدان اقتصادی است و تعجبی ندارد ، آنچه خلاف قاعده است و باید از آن تعجب کرد تسلیم شدن مدیران و مسوولان است. بر عکس باید چند نفر معاون وزیر و مدیرعامل بانک و رییس اداره اعدام می شدند تا بقیه تکلیف خود را بفهمند ، اما بر عکس شیوه امیرالمؤمنین ما آمدیم و کسی که سفره انداخته بود اعدام کردیم ! اکنون نیز در پرونده بابک زنجانی همه توجهات فقط معطوف به خود اوست در حالی که باید پرسید چه کسانی با وسوسه های مالی او فریفته و آلوده شده اند ؟ باید پرسید چرا بابک زنجانی را اعدام می کنید؟
باید اول بابک سازها و مه آفرید سازها را اعدام کرد و بعد به سراغ بابک ها و مه آفرید ها آمد ، نه این که فقط بابک و مه آفریدها را

zaerintitled

tel final1

Share