سخنگوی شورای شهر لاهیجان

با وجود بزرگانی چون خدایگانی و کشاورز اختلاف سلیقه ها رنگی ندارد/دیگر قرار نیست حاشیه نشین های لاهیجان مغفول بمانند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، ابراهیم مهربان سخنگوی شورای شهر لاهیجان گفت: مجموعه شورای شهر به اتفاق هم قسم شده تا برای اعتلاء و آبادانی شهر لاهیجان از دامن زدن به اختلافات پرهیز کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از تابناک گیلان، در هفته های گذشته به بهانه های مختلف و با اهداف برنامه ریزی شده، برخی سعی در به چالش کشاندن مجموعه شورای شهر و شهرداری لاهیجان داشتند.

unnamed ابراهیم مهربان سخنگوی شورای شهر لاهیجان اظهار کرد: مجموعه شورای شهر به اتفاق هم قسم شده تا برای اعتلاء و آبادانی شهر لاهیجان از دامن زدن به اختلافات پرهیز کند.

سخنگوی شورای شهر لاهیجان تصریح کرد: تا به امروز در تمامی تصمیم های مهم برای شهر، ید واحد بودیم و کار کردن کنار بزرگانی همچون حسن خدایگانی از افتخارات شخصی من است.

مهربان از اجرا شدن بخشی از برنامه های شهرداری لاهیجان خبر داد و افزود: تا به امروز بخشی از برنامه های شهردار محترم،اجرایی شده و بخش زیادی نیز با جدیت دنبال می شود که با نگاه عدالت محور و توسعه همه جانبه دیگر قرار نیست که تنها به بخشی از شهر لاهیجان توجه شود و حاشیه نشین ها مغفول بمانند.

این عضو شورای شهر لاهیجان، اختلاف سلیقه را لازمه پیشرفت و تولید فکر دانست و اظهار داشت: با وجود بزرگانی همچون کشاورز و خدایگانی در مجموعه شورا،دیگر اختلاف سلیقه ها رنگی ندارد.

tel final1

Share