مسئول واحد آتش نشانی شهرداری املش خبرداد

انفجار گاز شهری در املش یک واحد مسکونی را به کلی تخریب کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسئول واحد آتش نشانی شهرداری املش از وقوع انفجار گاز شهری در یک واحد مسکونی در روستای کرف محله این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایرنا ,مسئول واحد آتش نشانی شهرداری املش از وقوع انفجار گاز شهری در یک واحد مسکونی در روستای کرف محله این شهرستان خبر داد.
۸۱۸۲۹۶۴۹-۷۰۲۸۶۸۵۰رسول پاکیزه، ساعت وقوع حادثه را پنج و ۴۰دقیقه بامداد امروز (یکشنبه) اعلام و بیان کرد: در این حادثه علاوه بر تخریب کلی واحد مسکونی یادشده به ۲۵ واحد مسکونی و انباری تا شعاع ۷۰ متری بدون وقوع آتش سوزی آسیب وارد شد.

وی افزود: در این حادثه فقط به سه جوان از همسایگان این واحد مسکونی بر اثر شکستن شیشه ناشی از موج انفجار و پرتاب شدن خرده شیشه جراحت سطحی وارد شد که با اعزام آنان به بیمارستان شهید انصاری رودسر به طور سرپایی مداوا و مرخص شدند.

مسئول واحد آتش نشانی شهرداری املش با بیان اینکه این انفجار منجر به وقوع آتش سوزی نشد، اظهار کرد: پس از وقوع حادثه دو دستگاه آتش نشانی از شهرهای املش و رودسر به منطقه اعزام شدند.
پاکیزه با بیان اینکه صدای انفجار تا شعاع چهارکیلومتری منطقه را لرزاند، خاطرنشان کرد: در لحظه وقوع حادثه کسی در داخل واحد مسکونی حضور نداشت اما با این حال علت و میزان وقوع حادثه و خسارت پس از بررسی اعلام می شود.

tel final1

Share