نماینده شورای کارگران کارخانجات صنایع پوشش گیلان

(ن-ص) مدیرعامل صنایع پوشش گیلان در حال حاضر بدهکار و متواری است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیر امور اداری کارخانجات صنایع پوشش گیلان گفت: اگر اموال باقی‌مانده در کارخانجات صنایع پوشش گیلان از این کارخانه خارج شود صنایع پوشش مانند الکتریک گیلان ویرانه می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از تسنیم,خسرو فرخی با اشاره به تجمع کارگران کارخانجات صنایع پوشش گیلان اظهار داشت: امروز بر اساس یک حکم قضایی فردی قصد توقیف اموال کارخانه را داشت و مدعی بود سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به مدیرعامل صنایع پوشش، (ن-ص) پول پرداخت کرده است و در ازای آن قصد توقیف اموال دارد.

۱۳۹۴۰۳۲۷۱۲۴۸۵۱۴۴۸۵۵۱۲۶۶۳مدیر امور اداری کارخانجات صنایع پوشش گیلان افزود: فرد مذکور براساس حکم قضایی اجازه توقیف ۹ هزار تن از ماشین آلات و هر وسیله‌‌ای که در کارخانجات پوشش موجود است را داشت و حکم  نیابت قضایی، از اجرای احکام شعبه ۴ حقوقی رشت گفته وی را تائید می‌کرد.

وی گفت: این درحالی است که کارخانجات صنایع پوشش دارای دو بخش خصوصی و دولتی است و (ن-ص) در بخش خصوصی فعالیت می‌کند و قسمت دولتی هم سه بخش است که همه اموال شرکت به جز زمین متعلق به بخش دولتی است.

نماینده شورای کارگران کارخانجات صنایع پوشش گیلان افزود: بخش دولتی کارخانه حقوق پرسنل را بر اساس دستور شورای تأمین شهرستان و استان پرداخت می‌کند و تاکنون شرکت آتیه دماوند که زیر مجموعه بانک صنعت و معدن است مکلف به پرداخت حقوق و مطالبات کارگری بوده است.

فرخی با بیان اینکه با تجمع کارگری در محوطه کارخانه صدایمان را به گوش مسئولین رساندیم و با پیگیری برخی از مسئولان استان جلوی خروج اموال شرکت را گرفتیم اظهار کرد:کارخانجات صنایع پوشش گیلان در سال ۸۳ در راستای عمل به اصل خصوصی‌سازی به شرکت تی تیس کیش به مدیرعاملی (ن-ص) و شرکایش واگذار شد اما فرد مذکور تنها ۸۵۰ میلیون از قیمت کارخانجات را پرداخت کرد در حالی که رقمی بسیار بیش از این را در قالب لوازم و تجهیزات از این کارنجات خارج کرد.

وی اظهار کرد: (ن-ص) در حال حاضر بدهکار و متواری است و چندین سال پیش به ‌خاطر عدم پرداخت بدهی‌های خود بر اساس رأی هیئت وزیران از وی خلع ید و مالکیت کارخانجات صنایع پوشش گیلان به شرکت آتیه دماوند وابسته به بانک توسعه صنعت و معدن واگذار شد.
نعیمی رز،عطالله حکیمی

Share