نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری

مقاومت جلوی نفوذ دشمن را می‌گیرد/اروپایی های حاضر در سوریه بدترین جنایت را انجام می‌دهند/جریان‌های تکفیری ساخته تئوری صهیونیسم بین‌المللی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به برنامه دشمن برای نفوذ به منظور ایجاد تردید در جامعه اشاره کرد و گفت: مقاومت جلوی نفوذ دشمن را می‌گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس،نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به برنامه دشمن برای نفوذ به منظور ایجاد تردید در جامعه اشاره کرد و گفت: مقاومت جلوی نفوذ دشمن را می‌گیرد.جامعه الحسین (۳۶)ramzani

آیت‌الله رضا رمضانی در مهدیه رشت با اشاره به وظیفه فرد نسبت به خود و جامعه اظهار کرد: اگر در جامعه‌ای احکام دین زیر سئوال برود ایمان مردم سست می‌شود و برخی احکام ضروری دین را منکر می‌شوند.

وی به تکلیف انسان‌ها نسبت به خود و دیگران اشاره کرد و افزود: سکولارها معتقدند انسان تنها باید به وظیفه شخصی خود عمل کند و در مقابل مسائل دینی در جامعه وظیفه‌ای ندارد.

رمضانی با بیان اینکه سکولارها می‌گویند بخشی از آیه‌های قرآن مانند آیه جهاد باید برداشته شود، تصریح کرد: گروه مذکور می‌گویند جامعه امروز دیگر جهاد را نمی‌پذیرد و حقوق بشر حاکم است.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان، حیات را حق تمام انسان‌ها خواند و بیان کرد: استکبار جهانی حیات را به‌گونه‌ای تعریف می‌کند که جهاد ترویج خشونت در جامعه است.

این مسئول با تاکید براینکه تردیدی وجود ندارد، جریان‌های تکفیری، داعش، طالبان و … ساخته تئوری صهیونیسم بین‌المللی است، خاطرنشان کرد: گروه‌های تکفیری تلاش می‌کنند کودکان را قاتل تربیت کنند.

رمضانی به آموزش افرادی در آلمان و انگلیس برای اعزام و کشتار در سوریه اشاره کرد و گفت: افراد اروپایی حاضر در سوریه بدترین و فجیع‌ترین جنایت‌ها را انجام می‌دهند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری، دین را برای رشد فکری، معنوی و عقلی انسان ذکر کرد و یادآور شد: بخشی از نیازهای انسان مربوط به جامعه است و دین در این زمینه حضور میدانی گسترده دارد.

وی دغدغه نسبت به دین خود و ایمان دیگران را از وظایف انسان مؤمن خواند و اظهار کرد: انسان مؤمن وظیفه دارد امر به معروف و نهی از منکر کند.

رمضانی به جهادگران در راه خدا اشاره کرد و افزود: آنها که در راه خدا جهاد کرده، قرآن را تلاوت می‌کنند و حق تلاوت قرآن را به‌جا می‌آورند، مسئولیتی که نسبت به انسان‌ها دارند به نحو مطلوب انجام می‌دهند.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با بیان اینکه اگر در جامعه‌ای حرام خدا حلال و مفاسد را مصالح نشان دهند آن جامعه ذلیل می‌شود، تصریح کرد: قرآن می‌فرماید؛ بهترین امت آنها هستند که امر به معروف و نهی از منکر کنند.

وی به نفوذ فرهنگی دشمن در جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: با نفوذ فرهنگی می‌خواهند به‌تدریج در جامعه تردید ایجاد کنند تا جایی که فرد منکر شود.

رمضانی متذکر شد: اگر مقاومت در نظام آفرینش وجود نداشته باشد تمام هستی متلاشی می‌شود بنابراین مقاومت قانون عام برای تمام موجودات است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه امر به معروف و نهی از منکر جلوی ذلت را می‌گیرد، بیان کرد: اگر مقاومت ترک شود جامعه ذلیل و خار می‌شود اما مقاومت جامعه را سربلند می‌کند.

وی به برنامه دشمن برای نفوذ در داخل اشاره کرد و یادآور شد: جامعه‌ای که امر به معروف و نهی از منکر نداشته باشد، استعمار می‌شود.

رمضانی با اشاره به تهدید مقام معظم رهبری در مورد فاجعه منا، خاطرنشان کرد: طرف مقابل اقتدار نظام را دید و عقب‌نشینی کرد.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان جهاد را ترویج حیات بشری خواند و اظهار کرد: خداوند باب جهاد را برای آنها که احساس مسئولیت می‌کنند، گشود و پیامبر (ص) به واسطه جهاد عزت را به امت اسلامی برگرداند.

وی با بیان اینکه پیامبر (ص) اقتدار جهانی مسلمانان را فراهم کرده است، تصریح کرد: عرصه و تئوری مقاومت موضوع قرآنی است و قرآن بر آن تاکید دارد.

رمضانی جهاد را سپری قوی و محکم در مقابل دشمنان دانست و بیان کرد: اگر جهاد درست معنا شود انسان را مقتدر می‌کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری متذکر شد: اگر آیه‌های جهاد در جامعه‌ای کنار گذاشته شود ذلت آن جامعه را در برمی‌گیرد.

telegramdintitled

Share