ثقتی خبرداد

فراخوان ارسال عکس برای چاپ در نخستین کتاب مصور همایش شیرخوارگان حسینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فراخوان ارسال عکس برای چاپ در نخستین کتاب مصور همایش شیرخوارگان حسینی کشور منتشر شد. رضا ثقتی، دبیر همایش شیرخوارگان حسینی هیأت روضات الحسین (علیه السلام) اظهار کرد: نهمین همایش شیرخوارگان حسینی در بیش از ۸ هزار نقطه جهان و با حضور خیل عظیم مادران و کودکان شیرخواره برگزار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فراخوان ارسال عکس برای چاپ در نخستین کتاب مصور همایش شیرخوارگان حسینی کشور منتشر شد.
shirnamedرضا ثقتی، دبیر همایش شیرخوارگان حسینی هیأت روضات الحسین (علیه السلام) اظهار کرد: نهمین همایش شیرخوارگان حسینی در بیش از ۸ هزار نقطه جهان و با حضور خیل عظیم مادران و کودکان شیرخواره برگزار می گردد.
وی افزود: این برنامه به طور همزمان در چند نقطه شهر رشت نیز از جمله مصلی بزرگ امام خمینی (ره) این شهر در اولین جمعه محرم امسال (۲۴ مهرماه) از ساعت ۸ صبح برگزار می شود.
مسوول هیأت روضات الحسین (علیه السلام) اظهار کرد: این هیأت در نظر دارد برای نخستین بار در کشور، کتاب جامع و مصور شیرخوارگان حسینی که صحنه های اثرگذار و بی نظیر از عشق و ارادت به آستان مقدس ائمه اطهار علی الخصوص شهدای دشت کربلا و شهید شش ماهه حضرت علی اصغر (علیه السلام) و بصیرت عاشورایی مادران در آن به ثبت رسیده را چاپ و منتشر نماید.
ثقتی ادامه داد: لذا از عکاسان سراسر کشور، خصوصا عکاسان استان و شهر رشت دعوت می شود ضمن حضور در این همایش، با استفاده از ذوق هنری خود به ثبت لحظات ناب آن بپردازند.
وی تصریح کرد: افراد علاقمند تا پایان محرم امسال یعنی ۲۱ آبان ۹۴ فرصت دارند تا حداکثر سه اثر منتخب خود را به آدرس الکترونیک photo@rozat.ir ارسال نمایند.
به گفته ثقتی؛ عکس های ارسالی باید در فرمت jpeg و سایز طولی ۱۰۰۰ پیکسل با رزولوشن ۷۲dpi و حجم کمتر از ۴۰۰ کیلوبایت باشد که پس از داوری و در صورت پذیرفته شدن اثر، فایل اصلی عکس از صاحب اثر دریافت خواهد شد.
وی ضمن دعوت مجدد از عکاسان برای شرکت در این فراخوان و حضور فعال در گردآوری این مجموعه ارزشمند، خاطرنشان کرد: آثار برگزیده به نام صاحبان اثر در نخستین کتاب مصور شیرخوارگان حسینی به چاپ می رسد.
شایان ذکر است؛ همایش شیرخوارگان حسینی هیأت روضات الحسین (علیه السلام) به صورت زنده از رسانه ملی و شبکه تلویزیونی باران (سیمای گیلان) پخش خواهد شد.
teledintitled

Share