در نشست برگزاری تجمع بزرگ عاشورائیان فومن مطرح شد:

تجمع بزرگ عاشورائیان در هر شرایط آب و هوایی با حضور پر شور مردمی برگزار می شود/هیچ مسئولی خواستار مداحی یک مداح خاص نباشد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،میرشمس مومنی زاده فرماندار فومن مومنی زاده حضور مردمی را در تجمع بزرگ عاشورائیان در روز دوشنبه۴ آبان ساعت ۱۴ در میدان ولیعصر(عج) برای پخش زنده از شبکه های تلوزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی خواستار شد و تاکید کرد: در هر شرایط آب و هوایی این مراسم برگزار می شود.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نشست مشترک فرماندار فومن با اعضای هیئت امناء،شوراها و دهیاران جهت برگزاری تجمع بزرگ عاشورائیان در سالن فرهنگ و ارشاد برگزار شد.

photo_2015-10-22_12-18-43میرشمس مومنی زاده فرماندار فومن ضمن تسلیت ایام محرم گفت: این ایام از جهت مصیبت وارده به اهل بیت، دارای اثرات هشدار دهنده و الگودهی و الگو پذیری برای بشریت است.

وی انقلاب اسلامی ایران را الگو گرفته از نهضت عاشورا خواند و افزود: طبیعی است که این رخداد بزرگ تاریخی به شیعیان و جامعه تشیع اختصاص دارد.

 مومنی زاده هدف از برگزاری این نشست را حضور و شرکت در تجمع بزرگ عاشورائیان این شهرستان دانست و تصریح کرد: ما به عنوان خدمتگزاران شما تمهیدات و تدابیر لازم را در برقراری امنیت و آرامش مردم فراهم کردیم تا مردم شهرستان این آیین را به شایستگی برگزار کنند.

فرماندار فومن ضمن ابراز گله مندی از حضور کمرنگ شوراها و دهیاران در این همایش  گفت: همه ی شوراهای اسلامی و دهیاران و هیئت امناء مساجد با برنامه ریزی حضور فعالانه شرکت مردم را در هر شرایط آب و هوایی فراهم کنند.

مومنی زاده حضور مردمی را در تجمع بزرگ عاشورائیان در روز دوشنبه ۴ آبان ساعت ۱۴ در میدان ولیعصر(عج) برای پخش زنده از شبکه های تلوزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی خواستار شد و تاکید کرد: در هر شرایط آب و هوایی این مراسم برگزار می شود.

فرماندار فومن اظهار داشت: همه ی ما به عنوان خادم امام حسین(ع) برای این خدمتگزاری افتخار کنیم.

وی با اشاره به اینکه اداره اوقاف باید برای حضور هیئت امناء مساجد در این مراسم از همه دعوت کند گفت: باید به گونه ای عمل کنیم تا این برنامه بهتر از سالهای گذشته برگزار شود.

محمد رضا ابراهیم زاده رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فومن و شفت در این نشست گفت: فومن زادگاه عالم بزرگ حضرت ایت الله بهجت فومنی است و این شهر، شهر علما و زادگاه ۴۰۵ شهید والامقام است و ما نگران حضور مردمی نیستیم چون مردم ما به نیابت از گذشتگان و ثابقه تاریخی شهر در این مراسم حضور پر رنگ خواهند داشت.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فومن و شفت عنوان کرد: جلسات متعددی برای تجمع عاشورائیان برگزار کردیم اما با وجود بیش از ۲۰۰ مسجد در شهرستان از حضور دعوت شدگان در این نشست راضی نیستم.

ابراهیم زاده خواستار همت مضاعف برای حضور مردمی از طرف دهیاران و هیئت امناء شد و گفت:امیدواریم که امسال نیز حضور پر شور مردمی را از دوبخش شهرستان داشته باشیم.

وی در خصوص انتخاب مداحان اظهار کرد: با دقت در اتخاب، مداحی در این تجمع انتخاب می شود که قدرت اداره این تجمع بزرگ را داشته باشد و قبل از تجمع به صدا و سیما معرفی می کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی فومن و شفت گفت: هیچ مسئولی مانند سال گذشته خواستار مداحی یک مداح خاص نباشد.

در پایان این نشست با حضور امام جمعه و فرماندار فومن نمایشگاه عکس عاشورایی در سالن فرهنگ و ارشاد افتتاح شد در این نمایشگاه بیش از ۱۴۰ عکس از تجمع عاشورایی و هیئتهای مذهبی و حال و هوای محرم در سال گذشته برای بازدید عموم به نمایش گذاشته شد.

photo_2015-10-22_12-18-21 photo_2015-10-22_12-18-30 photo_2015-10-22_12-18-37

telegramdintitled

Share