جعفرزاده: نمی‌توانیم در کشور را ببندیم و بگوییم هیچ‌کس نیاید

چهره‌ای که دولت روحانی و آقای ظریف از نظام نمایان کرده چهره واقعی ایرانیان است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی، درباره سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران گفت: در این دیدارها ما حرفمان را به آنها می‌زنیم و به فکر منافع ملی هستیم؛ اما باید این نکته را در نظر داشت که نمی‌توانیم در کشور را ببندیم و بگوییم هیچ‌کس نیاید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی، درباره سفر وزیر خارجه فرانسه به ایران گفت: در این دیدارها ما حرفمان را به آنها می‌زنیم و به فکر منافع ملی هستیم؛ اما باید این نکته را در نظر داشت که نمی‌توانیم در کشور را ببندیم و بگوییم هیچ‌کس نیاید.jafarzade8c36fb

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره سفر لوران فابیوس وزیر خارجه فرانسه به ایران و برخی اعتراض‌ها به این سفر، اظهار کرد: به نظر من این سفرها خیلی خوب است، ما که برای اینها فرش قرمز پهن نکرده‌ایم. دولت در شعارهای خود اعلام کرده بود که می‌خواهد با کشورهای جهان تعامل داشته باشد و با توافق هسته‌ای شاهد سفر هیئت‌های خارجی به کشورمان هستیم.

نماینده مردم رشت در مجلس، ادامه داد: البته درباره برخی اقدامات خصمانه کشورها، ما حرف‌مان را به آنها می‌زنیم و به فکر منافع ملی هستیم؛ اما باید این نکته را در نظر داشت که نمی‌توانیم در کشور را ببندیم و بگوییم که هیچ‌کس نیاید.

وی با اشاره به تغییر مواضع کشورهای خارجی به جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: چهره‌ای که دولت روحانی و آقای ظریف از نظام جمهوری اسلامی نمایان کرده است چهره واقعی ایرانیان است که نشان می‌دهد مردم ایران مقاوم، تعامل‌گرا و اهل منطق هستند.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس، یادآور شد: در دولت قبل چهره‌ای که از ایران ساخته شده بود، به گونه‌ای بود که کشورهای دیگر نگاه خوبی به ما نداشتند، اما اکنون آن نگاه‌ها از بین رفته است.

جعفرزاده اضافه کرد: به عقیده من اتفاقا آنها برای جبران مافات گذشته خود و به دلیل ظلم‌هایی که به ملت ما کرده‌اند، به ایران می‌آیند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، خاطرنشان کرد: فرانسوی‌ها اگر بتوانند گذشته‌شان را جبران کنند ـ که سعی دارند این کار ار انجام را بدهند ـ، ما هم سعی می‌کنیم با آنها روابط را با آنها گسترش دهیم.

/آنا

Share