در مجلس پرحاشیه امروز اتفاق افتاد:

مراسم آشتی کنان در مجلس برپا شد/مطهری خطاب به لاریجانی:کاری کنید که منجر به کف گرگی نشود!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اگرچه اعتراض نمایندگان منتقد توافق وین به ترجمه متن توافق برای دقایقی مجلس را متشنج کرد، اما پس از آن مراسم آشتی کنان برپا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،اگرچه اعتراض نمایندگان منتقد توافق وین به ترجمه متن توافق برای دقایقی مجلس را متشنج کرد، اما پس از آن مراسم آشتی کنان برپا شد.majlesati_70_of_71_

اعتراض این نمایندگان که در جرگه دلواپسان می گنجند، تا آنجا ادامه یافت که نایب رئیس مجلس ناگزیر از خاموش کردن تریبون آنها شد. پس از اعتراض به نحوه مدیریت جلسه، علی لاریجانی به مجلس آمد و بر کرسی ریاست تکیه زد و ابوترابی فرد که جانشین وی در جلسه علنی صبح امروز بود، جایگاه هیات رئیسه را ترک کرد. اما پیش از پایین آمدن از جایگاه هیات رئیسه، کاظم جلالی و نماینده دلواپسی که با داد و فریاد مانع از سخنان وی شده بود را فراخواند و آنها با یکدیگر روبوسی کردند.

نطق امروز علی مطهری هم دو حاشیه جالب داشت. نخست آنکه طولانی شدن نطق وی با تذکر رئیس مجلس روبرو شد که به او گفت: وقتتان به پایان رسیده است. مطهری هم با بیان اینکه دو دقیقه از نطق قبلی خود طلبکار است، به شوخی به لاریجانی که داماد خاندان مطهری است، گفت: کاری کنید که منجر به کف گرگی نشود!

اشاره وی به اعتراض اینستاگرامی یکی از دلواپسان مجلس به لاریجانی بود که از مطهری خواسته بود به دامادشان تذکر بدهد و او هم به شوخی گفته بود: توقع دارید همشیره ما با کفگیر و لنگه کفش از ایشان استقبال کند؟

گفتنی است هنگامی که مطهری از تریبون پایین می آمد، جواد کریمی قدوسی و محمد دهقان از اعضای جبهه پایداری، او را  در آغوش کشیدند. این در حالی است که نطق پیشین مطهری درباره دو نامزد محصور انتخابات ریاست جمهوری ۸۸، با حملات نمایندگانی از همین دست به جایگاه هیات رئیسه ختم شده بود!

/خبرآنلاین

Share