در پی صدور حکم

دو قاچاقچی مواد مخدر و یک محکوم به قتل عمد در زندان مرکزی رشت اعدام شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دو قاچاقچی مواد مخدر و یک محکوم به قتل عمد در زندان مرکزی رشت به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دو قاچاقچی مواد مخدر و یک محکوم به  قتل عمد در زندان مرکزی رشت به دار مجازات آویخته شدند.edam

در پی صدور حکم اعدام متهمین ذیل و با تایید دادستانی کل کشور (ردیف ۱ و ۲ ) ،  دیوان عالی کشور (ردیف ۳)  و ریاست محترم قوه قضائیه و با عنایت به هماهنگی های صورت گرفته و سیر تشریفات و مراحل قانونی در بامداد روز شنبه مورخ ۱۰/۰۵/۱۳۹۴ احکام  صادره با حضور مقامات رسمی و با رعایت موازین شرعی و قانونی در محل زندان مرکزی شهرستان رشت به مرحله اجرا در آمد و اجسادآنها پس از اجرا جهت تحویل به سردخانه منتقل گردید.

لازم به ذکر است تقاضای عفو متهمین ردیف ۱و۲  جدول ذیل در دو مرحله مطرح شده بود که  پس از انجام بررسی های لازم و عدم احرازشرایط، توسط کمیسیون مرکزی عفو و بخشودگی رد شد.

ردیف نام و نام خانوادگی نام پدر سن تبعه نوع جرم
۱ آقای (ص. ج) حاجی بابا ۵۸ ساله ایران_ شیراز تهیه و توزیع ۵۰۰ کیلوگرم تریاک
۲ آقای(م.م) سید حجت ۳۸ ساله ایران_ گیلان نگهداری ۷۸۷گرم هرویین
۳ آقای(م.پ) محمد رضا ۳۱ ساله ایران_ تالش قتل عمد

همچنین دستگاه قضایی گیلان و شورای حل اختلاف دادگستری استان در جهت کسب رضایت اولیاء دم متهم ردیف ۳ نهایت تلاش خود را بکار گرفت که در نهایت با درخواست خانواده مقتول و صدور مجوز از سوی ریاست معظم قوه قضائیه حکم فوق اجرا گردید.

Share