از گوشه کنار سیاست در گیلان

علت محبوبیت حاج ناصر از زبان خودش/تبلیغات خیابانی یک سایت خبری/دعوت سه نماینده برای حضور ظریف در گیلان/کاهش ۵۰ درصدی طلاق در یک شهرستان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

علت محبوبیت حاج ناصر از زبان خودش

ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «صبح شفت»در خصوص علت محبوبیت و اعتماد مردم به وی در سه دوره انتخابات می گوید:بنده احساس میکنم که با مردم رو راست بوده ام، چهره دوگانه و یا چندگانه نداشتم، برای مردم احترام زیادی قائل بودم، به مخالف و موافق احترام گذاشتم، عدالت را تاجایی که در توان داشتم در ارتباط با مردم اجرا کردم، مردم را سیاه و سفید ندیدم، همه مردم را موکل خود دیدم تا جایی که اگر توانستم گره ای باز کنم کوتاهی نکردم، مردم هم همیشه پاسخگو صداقت خواهند بود، وگرنه خود مردم همیشه میدانند کاندیدایی نبودم که با وعده دادن یا امتیاز بخشیدن و یا هزینه کردن کسب رای کنم، چرا که این امر را عقلانی نمیدانم که نماینده و یا کاندیدایی بخواهد با هزینه کردن نماینده بشود، چرا که وکالت خادمی برای مردم است.
وی در خصوص عملکرد خود می گوید:نمره بیست نمی دهم اما نمره قبولی می دهم، چرا که برخی از مسائلات دست نماینده نیست،مثلا تحریم برای همگان است به عنوان مثال: جاده شفت،ملاسرا،زنجان به دلیل نداشتن بودجه نیمه کاره مانده است، درحد وظیفه ما این بود که پروژه کد دار بشود که این امر انجام شد.

کاهش ۵۰ درصدی طلاق در یک شهرستان

محمد احمدی در گفتگو با ماسال نیوز، با بیان اینکه در سه ماهه نخست سال ۹۴ نسبت به زمان مشابه سال گذشته واقعه طلاق در شهرستان ماسال کاهش چشمگیری داشته است اظهار داشت: تعداد واقعه طلاق در سه ماهه نخست سال ۹۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۱/۵ درصد و نسبت به فصل گذشته ۴۰/۷ کاهش داشته است.

تبلیغات خیابانی یک سایت خبری

توسط سازمان زیباسازی شهرداری رشت به منظور تبلیغات محیطی واتربندهایی در سطح خبابان ها نصب شده است تا تبلیغات با سر و شکل بهتری ارائه شود.پیش از این واتربند ها اکثرا اختصاص به کنسرت ها و تئاترها داشت اما گویا رسانه ها نیز به این نوع از تبلیغات علاقه مند شده اند.
البته این نوع از تبلیغ در شهرهای بزرگ کشور مسبوق به سابقه بوده است و عموما رسانه های جدیدالتاسیس چنین کاری انجام داده اند و در خود رشت نیز پیشتر شاهد نصب یک بنر بزرگ و چندمتری از یک روزنامه سراسری نوپا بوده ایم اما اینکه یک سایت خبری با سابقه چندساله در امر اطلاع رسانی از یک سو از پربیننده ترین بودن خود صحبت کند و از سوی دیگر به تبلیغات خیابانی روی آورد شاید کمی متناقض به نظر برسد.

photo_2015-07-23_18-06-49
در پایان بر اساس آخرین آنالیز انجام شده ۵ سایت برتر گیلانی از لحاظ میزان بازدید بر اساس رتبه الکسا به شرح زیر معرفی می شوند:

kh-ntitled

دعوت سه نماینده برای حضور ظریف در گیلان

لاهوتی , ندیمی و تامینی با ارسال دعوتنامه ای از جواد ظریف وزیر خارجه محبوب ایرانیان برای حضور در گیلان و ارائه گزارش توفیقات هسته ای دعوت به عمل آورده اند.

۴۱۲۷۱

Share