تغییرات در ارشاد رشت

خداحافظی خالق هفته فرهنگ و هنر رشت با ارشاد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، محمد حسن پور جایگزین رضا ثقتی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با حکم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، محمد حسن پور جایگزین رضا ثقتی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت شد.

saghati_1005در بخشی از این حکم آمده است: امید است با توکل به ایزد منان و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در سال همدلی و همزبانی ضمن هماهنگی با مقامات محلی و همچنین با استفاده از تجربیات و توان همکاران آن اداره در انجام امور محوله و تحقق اهداف سازمانی و گسترش فرهنگ اسلام ناب محمدی و ارزش های ملی و محلی و ایجاد بستر لازم برای فعالیت هنرمندان و فرهیختگان منطقه موفق و موید باشید.

آیین معارفه و تکریم روسای جدید و قبلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت، ساعت ۱۱ صبح سه شنبه ۳۰ تیر ۹۴ با حضور اصحاب فرهنگ و هنر شهرستان در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیا (ص) رشت برگزار می شود.

محمد حسن پور متولد ۱۳۵۲ لنگرود و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت فرهنگی می باشد.

معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود و سرپرستی اداره رشت در رزومه وی به چشم میخورد.

گفتنی است رضا ثقتی به مدت چهار سال سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت را برعهده داشت و در این مدت برگزاری نخستین هفته فرهنگ و هنر رشت؛نخستین یادواره شهدای هنرمند رشت؛اجرای نخستین همزمانی جشنواره فیلم فجر؛اجرای نخستین همزمانی فیلم مقاومت؛اجرای نخستین همزمانی جشنواره فیلم کودک و نوجوان؛نخستین تئاتر زورخانه ای گیلان؛تشکیل ارکستر موسیقی گیلان؛تشکیل گروه کرال رشت؛اجرای موفق چهار دوره جشنواره قرآن در رمضان از جمله اقدامات برجسته وی در دوران تصدی در ارشاد رشت بود.
رضا ثقتی در حین تصدی این پست جوان ترین مدیر ارشاد درسطح استان بود.

Share