جمعه خونین گیلان:

حوادث رانندگی در گیلان روز گذشته هفت کشته برجا گذاشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده پلیس راه گیلان از کشته شدن هفت نفر در حوادث رانندگی روز جمعه هشتم خرداد جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده پلیس راه گیلان از کشته شدن هفت نفر در حوادث رانندگی روز جمعه هشتم خرداد جاری خبر داد.۱۳۹۳۰۵۲۸۰۰۰۹۶۵_hadeseحادثهA

مهیار رستگار در رشت با اشاره به وقوع حوادث رانندگی در جاده‌های استان اظهار کرد: در تعطیلی هشتم خرداد بدترین جمعه را پشت سرگذاشتیم.

وی با بیان اینکه روز گذشته هفت نفر در حوادث رانندگی گیلان کشته شدند، افزود: کشته شدن این تعداد در یک روز آمار خوبی نیست.

فرمانده پلیس راه گیلان مهم‌ترین حادثه مرگبار را در جاده روستایی کسمای صومعه‌سرا عنوان کرد و گفت: به دلیل تخطی راننده پژو ۲۰۶ از سرعت یک موتورسوار و خود راننده کشته و همسرش وی مصدوم شدند.

وی با تاکید بر اینکه با سرعت هرگز به مقصود نمی‌رسیم، تصریح کرد: هیچ مصونیتی در امر تخلف رانندگی نیست و کسانی که به مقررات توجه نکنند به خود آسیب می‌زنند و درگیر حوادث مرگبار می‌شوند.

رستگار با تاکید بر ضرورت رعایت قوانین رانندگی خاطرنشان کرد: خلوتی جاده‌های روستایی دلیلی بر تخطی از سرعت نیست و رانندگان باید به قوانین رانندگی و حق تقدم عبور با عابران پیاده احترام بگذارند.

وی بی‌توجهی نسبت به قوانین رانندگی را حادثه‌آور خواند و یادآور شد: در صورت بی‌توجهی به قوانین اتفاق‌های ناگوار رخ می‌دهد.

فرمانده پلیس راه گیلان در ادامه به وضعیت راه‌های استان اشاره کرد و متذکر شد: تمام محورهای ارتباطی گیلان باز است و تردد در آنها جریان دارد و از رانندگان می‌خواهیم با رعایت مقررات و توجه کافی به جلو رانندگی ایمن داشته باشند./فارس

Share