تصاویری از سوناتا ۲۰۱۵، اولین خودروی مجهز به اندروید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شعبه امریکایی هیوندا در کالیفرنیا – اولین شرکتی است که اندروید را داخل سیستم راهبری و مانیتورینگ داخل خودروی خود بکار گرفته است. هم زمان با برگزاری کنفرانس I/O گوگل، دیو زوچوفسکی مدیر عامل هیوندای موتورز امریکا جزییات عرضه اندروید ویژه خودرو روی سوناتا ۲۰۱۵ را تشریح کرد. به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شعبه امریکایی هیوندا در کالیفرنیا – اولین شرکتی است که اندروید را داخل سیستم راهبری و مانیتورینگ داخل خودروی خود بکار گرفته است.
هم زمان با برگزاری کنفرانس I/O گوگل، دیو زوچوفسکی مدیر عامل هیوندای موتورز امریکا جزییات عرضه اندروید ویژه خودرو روی سوناتا ۲۰۱۵ را تشریح کرد.
به گفته وی با اندروید اتو / Android Auto می توان بین سیستم خودرو و گوشی هوشمند (باید لولی پاپ ۵.۰ به بالا باشد که با مینی یو اس بی بهم وصل می شوند و از گوگل پلی دانلود و به روز رسانی می شود) یکپارچگی نرم افزاری ایجاد کرد و کنترل و مانیتورینگ را انجام داد.

 نویگیشن، کنترل چرخ ها و سیستم شناسایی صوتی از ویژگی هایی است که داخل هیوندای ۲۰۱۵ اندرویدی صورت گرفته است.
دارندگان هیوندای ۲۰۱۵ با مراجعه به نمایندگان فروش در امریکا می توانند سیستم خود را در کمتر از ۴۵ دقیقه به روز رسانی کنند و یا تا آخر تابستان منتظر نسخه یو اس بی باشند تا خودشان کار به روز رسانی اندروید اتو را انجام دهند.
آنچه می بینید سیستم اندروید اتو داخل نسل هفتم هیوندای ۲۰۱۵ است.
۱۵-۵-۲۸-۹۷۲IMG_1399-980x584 ۱۵-۵-۲۸-۹۴۵۲ ۱۵-۵-۲۸-۹۴۵۴IMG_1401-980x604 ۱۵-۵-۲۸-۹۶۳۹IMG_1396-980x575 ۱۵-۵-۲۸-۹۷۴۹IMG_1404h-980x571 ۱۵-۵-۲۸-۹۴۲۶۲۲۲ ۱۵-۵-۲۸-۹۳۱۴۲۰۱۵-sonata-04-640x400 ۱۵-۵-۲۸-۹۵۴۰۲۴۴۴

Share