رئیس حفاظت از محیط زیست انزلی خبرداد

برگزاری همایش ملی لاله تالابی/برخی به جای برطرف کردن مشکل تالاب انزلی به دنبال تغییر نام این تالاب هستند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اکبر میغی با انتقاد از اینکه برخی سعی در تغییر نام تالاب انزلی داشته اند گفت : متاسفانه برخی از دوستان، به جای برطرف کردن مشکل تالاب، به دنبال تغییر واژگان و حتی نام این تالاب هستند و بنده باید عرض کنم اگر کسی به این سمت و سو حرکت کند، به بیراهه رفته است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس حفاظت از محیط زیست انزلی از همایش ملی لاله تالابی درانزلی خبرداد و عنوان کرد : می خواهیم همایشی در این راستا برگزار کنیم که متفاوت تر از تمام همایشها باشد.
IMG_1399وی با بیان اینکه مسئولین توجه خاصی به تالاب انزلی دارند اظهار داشت: این همایش قرار بود سال گذشته برگزار شود، اما به دلیل مصادف شدن با شهادت یکی از جانبازان عزیز و همچنین مراسم تشییع شهدای گمنام، عملا فضای مناسبی برای برگزاری این همایش وجود نداشت.
اکبر میغی با انتقاد از اینکه برخی سعی در تغییر نام تالاب انزلی داشته اند گفت : متاسفانه برخی از دوستان، به جای برطرف کردن مشکل تالاب، به دنبال تغییر واژگان و حتی نام این تالاب هستند و بنده باید عرض کنم اگر کسی به این سمت و سو حرکت کند، به بیراهه رفته است.
وی تصریح کرد: خیلی ها رسالت محیط زیست را فراموش کرده اند وتمام سعی و تلاش ما براین است ، تا جایی که امکان دارد از تمام بضاعت خود در استان و حتی تهران، استفاده کنیم و در این راستا از چند چهره ملی درپایتخت، که خوشبختانه اهل انزلی هستند دعوت به عمل آوریم.
رئیس محیط زیست انزلی درمورد بودجه مصوب همایش ملی لاله تالابی اظهار داشت: بودجه تصویب شده توسط اعضای محترم شورای شهر،به شهرداری ارائه شده است .

Share