مسرور خبر داد:

مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی تابستان امسال آماده استفاده گردشگران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مسرور با بیان اینکه این مجموعه در نوع خود یکی از مناسبترین طرح های شنای شمال کشور است، تصریح نمود: فاز اول این مجموعه تفریحی در تابستان سال جاری آماده بهره برداری گردشگران باشد.

مركز تفريحات دريايي منطقه آزاد انزلي

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رضا مسرور رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی، از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی بازدید و بر لزوم تسریع در احداث آنها به ویژه بهره برداری از مرکز تفریحات دریایی جهت استفاده گردشگران کشور در تعطیلات تابستانی تأکید نمود.

۲g6w38yuبازدید از روند احداث موج شکن های مجتمع بندری کاسپین که به عنوان بزرگترین و مهمترین پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه آزاد انزلی و بزرگترین بندر ایران در دریای خزر، در عرصه ترانزیت بین المللی به منظور فعال سازی کریدور شمال-جنوب است، نخستین مرکزی بود که موردبازدید مهندس مسرور قرار گرفت، دراین دیدار که معاونین و مدیران سازمان حضور داشتند، پیمانکاران و مشاورین پروژه مزبور در خصوص میزان پیشرفت فیزیکی و نحوه اعمال مهندسی ارزش که زمینه کاهش هزینه و زمان ساخت را فرآهم نمود توضیحاتی ارائه نمودند.

در ادامه از روند احداث تقاطع غیر همسطح که بزرگترین تقاطع غیرهمسطح استان گیلان بوده و به نام شهید موسی نامجوی نخستین وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران نامگذاری شده، بازدید بعمل آمد

این پروژه در ماه آتی و با حضور مقامات کشوری و استانی و خانواده شهید نامجوی رسماً مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مرکز نمایشگاه ها و همایشهای منطقه آزاد انزلی که از سوی این سازمان در حال احداث است سومین پروژه ای بود که مهندس مسرور قرار گرفت .وی در این بازدید با تأکید بر اهمیت وجود مرکز همایش و نمایشگاهی در منطقه که می تواند به رونق تجارت فرامنطقه ای استان و کشور کمک نماید، خواستار تسریع در روند ایجاد آن شده و بر لزوم بهره برداری تا پایان سال جاری تصریح کرد. این پروژه از بهمن ماه سال ۹۳ آغاز شده است.

در مرحله بعد مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی و هیأت همراه از مرکز تفریحات دریایی- ساحلی که از سوی این سازمان در محدوده فاز تجارت و گردشگری منطقه در حال احداث است دیدار نمودند.

این طرح گردشگری که با آخرین استانداردها و الزامات خدمات و تسهیلات گردشگری از دی ماه سال گذشته در حال ساخت است به منظور بالابردن ضریب ایمنی گردشگران در بهره گیری از مواهب طبیعی دریای خزر، توسعه ورزشهای آبی – ساحلی در محدوده منطقه، بالا بردن سطح امکانات و تسهیلات قابل ارائه به گردشگران و ارائه الگویی مناسب از طرح های ساحلی -گردشگری از سوی سازمان منطقه آزاد انزلی به اجرا در می آید.

مسرور با بیان اینکه این مجموعه در نوع خود یکی از مناسبترین طرح های شنای شمال کشور است، تصریح نمود: فاز اول این مجموعه تفریحی در تابستان سال جاری آماده بهره برداری گردشگران باشد.

در پایان روند ساخت بوستان چپرپرد پایین مورد بازدید قرا گرفت. گفتنی است سازمان منطقه آزاد انزلی در حال احداث دو بوستان در منطقه طالب آباد و چپرپرد به منظور افزایش سرانه فضای سبز و گردشگری در سطح منطقه، توسعه امکانات و خدمات تفریحی برای آرامش و تفریح ساکنین محدوده منطقه و بهبود منظر شهری در حال احداث است.
مرکز تفریحات دریایی منطقه آزاد انزلی

Share