معاون وزارت ورزش و جوانان در جمع مدیران ورزش گیلان

طرح آمایش رشته‌های ورزشی استان‌های کشور امسال انجام می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: طرح آمایش رشته‌های ورزشی استان‌های کشور امسال انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امیررضا خادم بعد از ظهر امروز در جمع مدیران ورزش گیلان با بیان اینکه نیازمند تقویت حضور بخش خصوصی در ورزش کشور هستیم، اظهار داشت: مشارکت بخش خصوصی در تکمیل زیرساخت‌های ورزش کشور در دستور کار وزارت ورزش است.

photo_2015-05-14_17-53-18وی با بیان اینکه خیران نیز می‌توانند با سرمایه‌گذاری در حوزه ورزش آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهند، افزود: سرمایه‌گذاری در ورزش سبب نشاط و پویایی در جامعه است.

معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به هزینه‌های بالای هیئت‌های ورزشی، گفت: آمایش رشته‌های ورزشی در سال جاری انجام می‌شود.

خادم با اشاره به بیش از سه‌هزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور، تصریح کرد: اتمام پروژه‌های ورزشی از اولویت‌های وزارت ورزش و جوانان است که برای آن نیازمند مشارکت بخش خصوصی و خیران نیز هستیم.

وی با بیان اینکه برای رفع معارض طرح‌ها و پروژه‌ها و تکمیل پروژه‌های ورزشی نیازمند حدود ۱۰هزار میلیارد تومان هستیم، اظهار داشت: اعتبار سالانه وزارت ورزش در حوزه استانی و ملی حدود یک هزار میلیارد تومان است.

معاون حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی اعتبارات ورزش استان‌ها، افزود: در تلاشیم تا نقش بخش خصوصی در ورزش استان‌ها پررنگ تر شود.

/تسنیم

Share