مدیر روابط‌ عمومی استانداری گیلان

روابط‌عمومی استانداری از حرکت صحیح روابط عمومی دستگاه‌ها حمایت می‌کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر روابط‌ عمومی استانداری گیلان گفت: روابط عمومی استانداری از حرکت صحیح روابط عمومی دیگر دستگاه‌ها حمایت می کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیر روابط‌ عمومی استانداری گیلان گفت: روابط عمومی استانداری از حرکت صحیح روابDSC_8535ط عمومی دیگر دستگاه‌ها حمایت می کند.

منطقه گیلان،یوسف گلشن امروز در اولین نشست تخصصی نقش روابط عمومی در توسعه اجتماعی که به همت استانداری گیلان و انجمن روابط‌ عمومی گیلان در تالار گلستان برگزار شد، گفت: انتظار داریم خروجی این نشست انسجام و یکپارچگی هر چه بیشتر روابط‌عمومی دستگاه‌های دولتی و خصوصی استان باشد.

وی اضافه کرد: برای قوی‌تر شدن حوزه روابط‌عمومی دستگاه‌ها نیاز به تقویت آموزش‌ها داریم.

گلشن ادامه داد: روابط‌عمومی‌ها نقطه اتصال مردم و دستگاه‌ها هستند و عملکردهای خوب روابط‌عمومی‌ها موجب می‌شود که تلاش‌های سازمان‌شان به مردم منعکس شود و این امر موجب گام نهادن در تسریع اهداف نظام می‌شود.

مدیر روابط‌عمومی استانداری گیلان تصریح کرد: روابط‌عمومی استانداری از حرکت صحیح روابط عمومی، دستگاه‌ها حمایت می‌کند.

گلشن با اشاره به اینکه حمایت از برنامه‌های سودمند را وظیفه می‌دانم تاکید کرد:اما از برنامه‌هایی که حالت تعارفی دارند و کارکردشان مشخص نیست، حمایت نخواهد شد.

وی از برگزاری انتخابات جدید اعضای شورای انجمن روابط‌عمومی استان در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: انتظار می‌رود در انتخاب کاندیدا دقت شود و افرادی معرفی شوند که مدیران سازمان مربوطه  هم به توانمندی کاندیدا از سازمان خود معتقد باشند/ایسنا

Share