رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در افتتاح مصلی املش:

آل‌سعود ۷۰ سال است که در عربستان جنایت می‌کند/ ایران ام‌القرای جهان اسلام است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: امروز قیام مسلمانان در یمن، افغانستان، مصر و … نتیجه آتشفشان بیداری اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه گفت: امروز قیام مسلمانان در یمن، افغانستان، مصر و … نتیجه آتشفشان بیداری اسلامی است.

photo_2015-05-09_16-42-02حجت‌الاسلام والمسلمین سیدرضا تقوی ظهر امروز در مراسم افتتاح مصلای امام خمینی (ره) در املش با اشاره به ویژگی انسان مؤمن اظهار کرد: حق و باطل همیشه وجود داشته و اسلام می‌خواهد انسان بنده خداوند باشد.

وی به انتخاب مسیر آگاهی و بصیرت توسط شهدا اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران، استقلال و آزادی را انتخاب کرده و امام (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا خود را در راه استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی هزینه کردند.

تقوی با تاکید براینکه اگر انتخاب آگاهانه و با بصیرت باشد انسان هرگز از مرگ هراس ندارد، بیان کرد: انسان با ایمان زیر بار ذلت نمی‌رود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به عربده‌کشی آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس پاسخ دشمن را کوبنده داده است و از زیاده‌خواهی آمریکا واهمه ندارد.

وی ملت ایران را حسینی (ع) خواند و تصریح کرد: مردم ایران در مقابل محاصره اقتصادی ایستادگی می‌کنند و تحولات آگاهانه برای ملت‌ها تمدن‌ساز است.

تقوی شهدا را بهترین الگو برای ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران ام‌القرای جهان اسلام است و ابرقدرت محسوب می‌شود.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه دشمنان از خون شهدا وحشت دارند، یادآور شد: ایران اسلامی به‌تنهایی در مقابل جهانخواران ایستاده است.

وی با اشاره به مذاکرات ۱+۵، اظهار کرد: ملت ایران در مقابل زورگویی استکبار ایستاده است و در مقابل غرب تسلیم نمی‌شود.

تقوی گسترش بیداری اسلامی در منطقه را نتیجه انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: امروز قیام مسلمانان در یمن، افغانستان، مصر و … نتیجه آتشفشان بیداری اسلامی است.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه با بیان اینکه آل‌سعود مدت ۷۰ سال است که در عربستان جنایت می‌کند، تصریح کرد: جای تأسف است که سازمان‌های بین‌المللی در برابر جنایت آل‌سعود در مقابل ملت مظلوم یمن سکوت کردند.

وی راهکار ایستادگی ملت‌های مسلمان در مقابل زورگویان را مقاومت خواند و بیان کرد: بیداری و آگاهی ملت ایران با تبعیت از مقام معظم رهبری است.

تقوی در پایان یکی از رسالت‌های نماز جمعه را آگاهی دادن جامعه متناسب با روند زمانه دانست و خاطرنشان کرد: میعادگاه‌های نماز جمعه مرکز فرهنگی ترویج مبانی اسلامی هستند.

در مراسم مذکور مصلای امام خمینی (ره) املش با اعتبار یک‌میلیارد تومان در مدت هشت‌ماه به بهره‌برداری رسید.

فاز نخست مصلای مذکور در زمینی به مساحت دو هزار متر‌مربع و زیربنای یک‌هزار و ۲۰۰ متر‌مربع به عنوان مرکز فرهنگی در منطقه شرق گیلان راه‌اندازی شده است./فارس

Share