مشاور سردار سلیمانی درچهلم شهید فرهاد خوشه‌بر:کار داعش در عراق تمام است

عربستان گور خود را در یمن کنده است / کمر دشمن را بر زمین کوبیده و نابود کرده‌ایم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مشاور فرهنگی سردار سلیمانی، وضعیت داعش در عراق را نابودشده خواند و یادآور شد: امروز نابودی داعش در عراق به خوبی دیده می‌شود و کار آن تمام‌شده است و برای آزادی موصل اهل سنت و شیعه در کنار یکدیگر قرار گرفتند تا آمریکا دق کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام اسماعیل سعادت عصر امروز در مراسم چهلمین روز شهادت مدافع حرم شهید فرهاد خوشه‌بر در لنگرود با تاکید بر اهمیت وجود ولایت فقیه، اظهار کرد: اگر امنیت، عزت و قدرت می‌خواهیم باید حول محور ولایت باشیم و مردم کشور ما ولایت‌مدار هستند.

وی قیام امام حسین(ع) را برای تمام انسان‌های آزاده روی زمین دانست و افزود: امروز رهبر ما یاران و همراهانی دارد که اگر اشاره کند، مردم با شور و شعف در صحنه‌ها حضور می‌یابند مانند خانواIMG_1658ده شهیدی که عزیز خود را می‌دهد، اما هنوز احساس می‌کند دین خود را به انقلاب ادا نکرده و خود را بدهکار می‌داند.

مشاور فرهنگی نیروی زمینی سپاه قدس ادامه داد: امروز عشاق‌ به‌ویژه جوانان ولایت نه تنها در ایران بلکه در خارج از مرزها مانند عراق و سوریه در دفاع از حرمین با شور و اشتیاق به جبهه نهضت اسلامی که خاستگاه جهاد و شهادت است، می‌پیوندند.

وی افزود: امروز حزب‌الله لبنان خود را پشت سر رهبر ما می‌داند به طوری که جنگ ۳۳ روزه با وجود خرابی‌های زیادی که در این کشور به‌جا گذاشت، اما مردم خرسندند از اینکه رهبری مانند ولی فقیه و سیدحسن نصرالله دارند.

سعادت با بیان اینکه نگاه ۴۰ درصد شیعیان یمن و بیشتر اهل سنت این کشور به صورت منسجم به ولایت و رهبری ایران است، گفت: ما نه به این کشور لشکرکشی کرده‌ایم و نه نیرو پیاده کرده‌ایم.

وی عربستان را جیره‌خوار آمریکا دانست و افزود: عربستان یمن مظلوم را به دلیل پشت سر ولایت بودن، بمباران می‌کند.

مشاور فرهنگی نیروی زمینی سپاه قدس با بیان اینکه عشق مردم یمن به ولایت از اهل بیت و قرآن است، خاطرنشان کرد: نه تنها بمباران عربستان این عشق را خاموش نمی‌کند، بلکه آن را شعله‌ورتر می‌کند.

وی افزود: عربستان گور خود را در یمن کنده است و در این فتنه جز نابودی وهابیت را نمی‌بینیم و چیزی به جز این نصیب آنها نمی‌شود.

سعادت به پایداری و وفاق و عشق افرادی مانند شهید خوشه‌بر که عاشقانه در سوریه حضور می‌یابند و به شهادت می‌رسند، اشاره کرد و گفت: تلاش دشمن این بود حکومتی در سوریه روی کار آید که وابسته به استکبار باشد و تمام عوامل ارتجاع منطقه هم‌صدا شده بودند.

وی خاطرنشان کرد: به برکت عزیزانی مانند شهید «خوشه‌بر» اکنون ۷۰ درصد سوریه در اختیار دولت این کشور قرار دارد، تا جایی که جان‌کری امروز برای مذاکره با سوریه پافشاری می‌کند.

مشاور فرهنگی سردار سلیمانی، وضعیت داعش در عراق را نابودشده خواند و یادآور شد: امروز نابودی داعش در عراق به خوبی دیده می‌شود و کار آن تمام‌شده است و برای آزادی موصل اهل سنت و شیعه در کنار یکدیگر قرار گرفتند تا آمریکا دق کند.

وی موفقیت‌های توافق هسته‌ای را حاصل قدرت ایران در منطقه خواند و متذکر شد: کمر دشمن را بر زمین کوبیده و نابود کرده‌ایم.

/فارس

Share