مرور روزنامه های صبح گیلان

سلام آقای رئیس جمهور/امید،سوغات کاروان تدبیر برای مردم گیلان

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امروز دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری در پانزدهمین سفر استانی خود وارد گیلان می شود. سفری که بسیاری از مردم گیلان به نتایج مثبت آن امیدها بستند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در آستانه سفر ریاست محترم جمهور به گیلان,روزنامه های استان نیز تحت تاثیر این سفر مهم قرار گرفته اند.

سلام آقای رئیس جمهور

خزر نوشت: امروز دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری در پانزدهمین سفر استانی خود وارد گیلان می شود. سفری که بسیاری از مردم گیلان به نتایج مثبت آن امیدها بستند. چرا که این بار برخلاف دوره های گذشته مردی از گیلان در کنار رئیس جمهوری حضور دارد که با مشکلات و مزیت های این استان آشناست.

دولت تدبیر و امید در فرصت اندکی که تاکنون داشته توانسته است به خوبی و با وجود شرایط ناگوار اقتصادی از جمله کاهش درآمدهای کشور ناشی از افت قیمت نفت، وضعیت کشور را سامان داده و چهره ای بهتر در مناسبات جهانی ترسیم کرد. وضعیتی که بی گمان در سایه تدابیر دولتی بوده که شعار خود را اعتدال برگزید.

براین اساس است که امیدواری ها به نتیجه بخش بودن سفر دکتر روحانی به گیلان در میان مردم این استان افزایش یافته است. سفری که بی گمان می تواند با شناساندن بسیاری از مشکلات استان، راه حلی برای پایان یافتن آنها یافته و با  رفع تنگناها سرعت توسعه در گیلان را افزایش دهد.
Pag1pdf6

امید، سوغات کاروان تدبیر برای مردم گیلان
معین نوشت:سفر دکتر روحانی و هیات دولت به گیلان، نخستین سفر استانی رییس جمهوری پس از تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای و صدور بیانیه سوئیس است؛ سفری که نه فقط برای مردم استان گیلان و دیار میرزاکوچک بلکه همه مردم ایران با توجه به تحولات اخیر لطفی ویژه دارد.

بهتر شدن فضای کسب و کار ، افزایش اشتغال، کاهش تورم ، ثبات و آرامش فضای سیاسی ، اقتصادی و اجتماعی داخل کشور و درخشش چهره واقعی ایران اسلامی در جهان ، بهترین سوغات کاروان تدبیر برای مردم گیلان و تمامی مردم ایران است.

اما علاوه بر این ارمغان ارزشمند، مردم گیلان از دولتمردان محبوب خود برای توسعه این استان زیبا اما کمتر توسعه یافته، انتظارات و خواسته هایی نیز دارند.

عوامل متعددی مانند همجواری با کشورهای آسیای میانه از طریق مرزهای خاکی و آب، برخورداری از منابع طبیعی و جنگل های انبوه و اقلیم مستعد و خاک حاصلخیز کشاورزی و تالاب منحصر بفرد انزلی و سواحل زیبای دریای خزر، جاری بودن رودخانه های دائمی ، وجود بندرگاه مجهز، منطقه آزاد، راه های دسترسی و زیرساخت های اولیه، این استان را از جایگاه ویژه ای در کشور برخوردار کرده است .

گیلان بهره مند از ثروت های بی نظیر الهی نیازمند تخصص ، انگیزه ، همت و دلسوزی همه مسوولانی است که با کلید تدبیر، قفل این خزانه را گشوده و آن را در راه توسعه پایدار منطقه و کشور به کار گیرند.
moe so-26titled img_552d4e85678ff ۸۰۵۲۱ gol-26led

Share