کارگاه آموزشی تفکیک از مبدا زباله در ملاسرا شفت برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اولین کارگاه آموزشی تفکیک از مبدا زباله های روستای دهستان ملاسرا شهرستان شفت برگزار شد. این گارکاه آموزشی باحضور دهیاران شوراهای اسلامی به محوریت دهستان ملاسرا در مسجد فاطمیه با حضور حاج آقا مهری نژاد امام جماعت و مردم دهستان و نمازگزارن برگزار شد. نیک فهم به نمایندگی از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا اولین کارگاه آموزشی تفکیک از مبدا زباله های روستای دهستان ملاسرا شهرستان شفت برگزار شد.
این گارکاه آموزشی باحضور دهیاران شوراهای اسلامی به محوریت دهستان ملاسرا در مسجد فاطمیه با حضور حاج آقا مهری نژاد امام جماعت و مردم دهستان و نمازگزارن برگزار شد.
u06F2u06F0u06F1u06F5u06F0u06F2u06F2u06F2_u06F2u06F0u06F0u06F6u06F1u06F2نیک فهم به نمایندگی از دهیاران و شوراهای اسلامی از مشکلات و مسائل زیست محیطی دهستان را برای حاضرین برشمرد سپس علی فرهی تکرمی رئیس اداره
حفاظت و محیط زیست مشکلات زیست محیطی منطقه و نحوه جمع آوری زباله و تفکیک کردن و محاسن آن را برای حاضرین بشمرد و خواهان همکاری با محیط زیست و محیط زیست از آن خود بدانند و ما را در حفظ و حراست از محیط زیست یاری کنند .
نورانی بخشدار بخش مرکزی درخصوص همکاری دهیاران ، نحوه جمع آوری زباله درروستا وموصوبات کارگره پسماند شهرستان و انتظارات استاندار محترم و تاکیدات فرماندار محترم با توجه به اینکه این دهستان پیشانی شهرستان می باشد برای حاضرین بیان نمودند که در ادامه آقای رضایی کارشناس ارشد محیط زیست بصورت چهره به چهره کاربردی نحوه تفکیک زباله از مبدا را برای حاضرین توضیح دادند.
لازم به ذکر است که دهستان ملاسرا در شمال غربی شهرستان شفت و ورودی رشت وصل به شهرستانهای غرب گیلان می باشد که دارای هفده روستا و سی و چهار هزار نفر جمعیت که ماهیانه ۶۰ تن زباله توسط دهیاران جمع آوری می شود.

Share