ندیمی خبرداد:

شرایط شناسایی خانوارهای پردرآمد مشخص شد;حذف افراد بر اساس شاخص ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۴ مجلس گفت: در جلسه امروز کمیسیون این موضوع تعریف شد که دولت بر اساس شرایط اقلیمی، محل سکونت، بُعد خانوار و میزان درآمد خانوارهای پردرآمد را شناسایی کند و موضوع تامین منابع لازم نیز بررسی و اصلاح شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون تلفیق بودجه، مجلس از رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال ۹۴ در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: دولت بر اساس شرایط اقلیمی، محل سکونت، بُعد خانوار و میزان درآمد، خانوارهای پردرآمد را شناسایی خواهد کرد.
yaranابوذر ندیمی در تشریح نشست امروز کمیسیون تلفیق، گفت: در جلسه امروز ایرادات شورای نگهبان به مصوبات مجلس درباره لایحه بودجه سال ۹۴ مورد بررسی نمایندگان قرار گرفت.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کارگروهی در کمیسیون تلفیق تشکیل و با علیزاده نماینده شورای نگهبان مشورت های لازم را در خصوص ابهامات قانونی انجام داد و ایرادات وارد به مصوبه مجلس در این زمینه بصورت کارشناسی برطرف شد.

ندیمی گفت: ایرادات شورای نگهبان درباره ابهام در بخشی از لایحه بودجه ۹۴ که به اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و موضوع هدف قانونگذار از حذف خانوارهای  پردرآمد بود که این بخش از ایرادات شورای نگهبان رفع شد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۹۴ مجلس افزود: در جلسه امروز کمیسیون این موضوع تعریف شد که دولت بر اساس شرایط اقلیمی، محل سکونت، بُعد خانوار و میزان درآمد خانوارهای پردرآمد را شناسایی کند و موضوع تامین منابع لازم نیز بررسی و اصلاح شد./خانه ملت

Share