در نشست ستاد استقبال از بهار عنوان شد

تسریع در لگه گیری آسفالت سطح رشت/تهیه و چاپ ۱۵ هزار نسخه نقشه گردشگری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، بهارمست معاون خدمات شهری با اشاره به در پیش بودن سال نو، از اقدامات نوروزی این معاونت خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های صحیح و هماهنگی های لازم امسال در موعد مقرر پاکسازی ورودی و خروجی های شهر و حاشیه رودخانه ها توسط مناطق انجام می گیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نشست ستاد استقبال از بهار که با حضور شیرزاد، عضو شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری رشت و جمعی از معاونین و مدیران شهری برگزار شد.

IMG_0081.sدر نشست ستاد استقبال از بهار که با حضور شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر، سرپرست شهرداری رشت و جمعی از معاونین و مدیران شهری برگزار شد،کریم سرپرست سرپرست شهرداری رشت در این نشست با تاکید بر زیباسازی شهری در ایام نوروز گفت: باید تلاش کنیم تا همانطور که با همکاری و هماهنگی در تزیینات شهری ایام الله دهه فجر موفق بوده ایم، در امر زیباسازی بصری شهر نیز رضایت شهروندان و گردشگران را جلب کنیم.

وی از تهیه و چاپ ۱۵ هزار نسخه نقشه گردشگری توسط روابط عمومی شهرداری و اجرای آهنگ توسط گروه موزیک در ایام نوروز خبر داد و خاطرنشان کرد: امید ما این است تا در سال نو  با حضور مسافرین نوروزی، شاهد نظم شهری و افزایش روحیه پویایی در شهر باشیم.

در ادامه فاطمه شیرزاد عضو شورای اسلامی شهر نیز با تاکید بر عدم مطلوبیت بخشی از آسفالت معابر سطح شهر متذکر شد: باید با برگزاری جلسات مستمر با حوزه معاونت فنی و عمرانی، لکه گیری آسفالت نیز تسریع گردد.

وی همچنین خواستار اصلاح و بهبود سیمای شهری در ایام نوروز شد.

 بهارمست معاون خدمات شهری با اشاره به در پیش بودن سال نو، از اقدامات نوروزی این معاونت خبر داد و گفت: با برنامه ریزی های صحیح و هماهنگی های لازم امسال در موعد مقرر پاکسازی ورودی و خروجی های شهر و حاشیه رودخانه ها توسط مناطق انجام می گیرد.

وی گفت: لکه گیری آسفالت، مرمت چاله های خیابان های اصلی شهر، رنگ آمیزی و محو شعارهای بی مورد در سطح دیوار های شهر، رنگ آمیزی و پاکسازی کاری های حمل زباله و بازدید مستمر و کنترل همیشگی مسئولین نواحی در محدوده های تحت مسئولیت به ویژه سرویس های بهداشتی و همچنین تسطیح زمین های بایر، رفع مشکلات زیست محیطی از دیگر اقداماتی است که توسط مناطق پنج گانه شهرداری انجام می گیرد.

معاون خدمات شهری، شهرداری رشت افزود: با برقراری هماهنگی های لازم سازمان مدیریت پسماند با همکاری مناطق نسبت به جمع آوری خاکروبه حاشیه پیاده رو ها و جمع آوری جداول شکسته اقدام خواهند نمود و طرح پاکسازی عمومی سه روز نیز همانند سنوات گذشته انجام می گردد.

وی افزود: جمع آوری پرده های تاریخ گذشته در سطح شهر نیز به همت سازمان زیبا سازی اجرایی خواهد شد.

 بهارمست در ادامه با تشریح برنامه های ویژه سازمان پارک ها و فضای سبز اظهار کرد:  گل آرایی بلوارها و میادین و کشت گلهای مناسب فصلی در پارک ها و رفوژها و عرصه های فضای سبز شهری، عرضه گل و گیاه در ایام نوروز توزیع نهال رایگان همزمان با روز درختکاری نیز به منظور گسترش فرهنگ زیست محیطی، از سوی این سازمان صورت خواهد گرفت.

وی با برشمردن برخی از فعالیت های جانبی این معاونت از جمله نظافت جلوی مساجد، بهسازی معابر و خیابان های منتهی به جاذبه ها و تاسیسات گردشگری، جمع آوری متکدیان توسط سامانکده شهرداری و ستاد رفع سد معبر و همچنین جمع آوری انسداد کنندگان شوارع اصلی گفت: مهیا کردن گلزار شهدا به منظور غبارروبی و عطر افشانی در سال نو نیز در روزهای آتی انجام خواهد شد.

Share