فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان خبر داد:

کشف ۶۰ کیلوگرم حشیش در بار خیار توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش جاسازی شده در بار خیار کشف و ضبط کردند.

60 کیلوگرم حشیش در استان گیلان کشف شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع حشیش جاسازی شده در بار خی60 کیلوگرم حشیش در استان گیلان کشف شدار کشف و ضبط کردند.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان روز یکشنبه در تشریح این خبر به ایرنا گفت: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر در بررسی گزارش های مردمی، از فعالیت افرادی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر و اینکه این افراد قصد دارند، مواد مخدر را وارد استان کنند، اطمینان یافتند.

سردار ابراهیم قائدرحمتی با بیان اینکه خودروی حامل مواد مخدر توسط ماموران عملیات ویژه پلیس شناسایی و در میدان تره و بار متوقف شد، افزود: ماموران در بازرسی از این خودروی کامیون که حامل بار خیار بود، ۶۰ کیلوگرم حشیش کشف کردند.

وی بیان داشت: راننده ۳۱ ساله کامیون و خریداران ۲۴، ۲۷ و ۳۲ ساله این محموله نیز دستگیر و خودروی کامیون و دو خودروی پژو و پیکان وانت خریداران توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

سردار قائدرحمتی از همکاری و تعامل خوب مردمی با پلیس در شناسایی تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر قدردانی کرد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده تهیه و توزیع مواد مخدر با شماره تلفن های ۱۱۰ و ۱۲۸ پلیس تماس بگیرند./ایرنا

Share