سرپرست شهرداری رشت در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی

حمایت شهرداری رشت از کتابخانه های عمومی منحصر به حمایت مالی نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست شهرداری رشت گفت: حمایت شهرداری از کتابخانه های عمومی منحصر به حمایت مالی نیست و شهرداری درنظر دارد همکاریهای گسترده تری در زمینه خدمات فرهنگی در اختیار کتابخانه ها قرار دهد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرپرست شهرداری رشت صبح امروز ضمن حضور در اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان با امیر محمدپور گیلانی دیدار و گفتگو کرد.

IMG_0247.Sبه نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان کریم سرپرست صبح امروز در دیدار مدیر کل کتابخانه های عمومی استان گیلان از عزم جدی شهرداری رشت برای پرداخت بخشی از سهم نیم درصدی از درآمدهای شهرداری به کتابخانه های عمومی شهرستان رشت خبرداد.

سرپرست شهرداری رشت گفت: حمایت شهرداری از کتابخانه های عمومی منحصر به حمایت مالی نیست و شهرداری درنظر دارد همکاریهای گسترده تری در زمینه خدمات فرهنگی در اختیار کتابخانه ها قرار دهد.

وی وجود کتابخانه های فعلی شهر رشت را برای مردم فرهنگ دوست رشت ناکافی دانست و گفت: باید در شهر رشت کتابخانه های بهتر و بیشتری احداث شود.

در این دیدار نقش کتابخانه ها را به عنوان یک نهاد فرهنگی بسیار پراهمیت توصیف کرد و از مدیر کل کتابخانه های عمومی استان خواست با تشکیل شورایی متشکل از کارشناسان دو دستگاه ایده های جدید برای ترویج فرهنگ کتابخوانی ارائه دهند.

مدیر کل کتابخانه های عمومی استان نیز در این دیدار ضمن قدردانی از مواضع شهردار رشت همکاریهای کتابخانه های عمومی و شهرداری را مناسب و مفید ارزیابی کرد.

امیر محمدپور حمایت شهرداری رشت برای توسعه کتابخانه های عمومی را امری ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: برای توسعه کتابخانه ها و کیفیت بخشی به خدمات به کمک همه خصوصا شهرداری نیازمندیم

Share