عضو کمیسیون تلفیق

حذف برخی دهک‌ها از دریافت یارانه لازم‌الاجرا است ولی بهتر است مجلس دخالت نکند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده ایمن‌آبادی اظهار داشت: حذف برخی از دهک‌ها از دریافت یارانه نقدی قانونی و لازم‌الاجرا است ولی بهتر است که مجلس در این زمینه دخالت نکند و فقط تکالیف قانونی را به دولت یادآور شود.

هرچه که جلوتر برویم تخلفات دولت احمدی‌نژاد و اینکه وی آدم سرکشی بوده و تابع قوانین نبوده است بیشتر مشخص می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت:‌ حذف برخی از دهک‌ها از دریافت یارانه نقدی حتمی و لازم‌الاجرا  است.

jafarzadeG_6747 (1)غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت درمجلس با اشاره به حذف برخی از دهک‌ها در دریافت یارانه نقدی اظهار داشت: دولت باید در ابتدا آمار دقیقی از دهک‌های دریافت یارانه تهیه کند.

وی افزود: از آنجایی که تاکنون این آمار تهیه نشده باید این رده‌بندی بر اساس شاخص‌های منابع درآمدی، نحوه فعالیت‌های اقتصادی و مالکیت افراد مشخص شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: براین اساس افراد در گروه‌های مختلف طبقه‌بندی می‌شوند و آن وقت می‌توان برنامه‌ریزی‌‌های لازم برای حذف دهک‌ها از دریافت یارانه نقدی را انجام داد.

جعفرزاده ایمن‌آبادی اظهار داشت: حذف برخی از دهک‌ها از دریافت یارانه نقدی قانونی و لازم‌الاجرا است ولی بهتر است که مجلس در این زمینه دخالت نکند و فقط تکالیف قانونی را به دولت یادآور شود.
/باشگاه خبرنگاران

Share