امام جمعه انزلی: راهپیمایی ۲۲ بهمن باری دیگر مهر تاییدی بر نظام اسلامی ایران بود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه بندرانزلی یوم اله ۲۲ بهمن هر سال را به مثابه یک رفراندوم دانست و گفت: حماسه آفرینی ملت ایران در این حضور هربار مهر تاییدی بر نظام اسلامی ایران است. حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه بندرانزلی یوم اله ۲۲ بهمن هر سال را به مثابه یک رفراندوم دانست و گفت: حماسه آفرینی ملت ایران در این حضور هربار مهر تاییدی بر نظام اسلامی ایران است.
shamsedحجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان با تقدیر از حضور چشمگیر مردم در این راهپیمایی افزود: رصد اخبار و گزارش ها مبین این امر است که تمام اقشار و لایه های مردم با هر مرام و سلیقه ، در این راهپیمایی شرکت کرده تا به دشمنان نشان دهند حافظ خون شهدا و پیرو ولایت فقیه اند و برای احقاق حقوق حقه خود استوار و محکم ایستاده اند.
وی با تبیین فرمایشات راهگشا و کلیدی مقام معظم رهبری در تعیین ادامه روند مذاکرات هسته ای گفت: همانگونه که معظم له تاکید فرمودند و رییس جمهور هم بارها بر آن اشاره داشت؛ هیچ مکانیزم جبری را در روند مذاکرات نمی پذیریم.
حجت الاسلام شمس الدین تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران و تیم مذاکره کننده تاکنون با انعطاف بسیار ، حسن نیت جمهوری اسلامی را اثبات کرده اند لذا اگر چنانچه مذاکرات به آن ثمره ای که رهبری از آن به توافق خوب تعبیر می فرمایند، نرسد این غربی ها هستند که باید روش خود را عوض کنند.
خطیب جمعه شهرستان بندر انزلی همچنین گفت: با توصیه داهیانه معظم له ، ما تسلیم احتمال مبهم توافق در کلیات ،نخواهیم بود چراکه بسیاری از مواردی که غرب آن را به عنوان جزئیات تلقی می کند برای ما بسیار مهم است و باید بدانند همه ایرانیان با هر نوع سلیقه و جناح سیاسی میدانند که دلیل شکست مذاکرات آمریکا است .
وی افزود: ضمن آنکه ما بر لغو تحریمها ؛ بدون چون وچرا و فارغ از بازیهای لفظی زمانبدی اصرار داریم.
حجت الاسلام و المسلمین شمس الدین در بخش دیگر از سخنان خود از ۲۵ بهمن و سالروز فرمان تاریخی امام خمینی (ره) در ارتداد سلمان رشدی یاد کرد و گفت : این حادثه تاریخی درسها و دستاوردهای فراوانی دارد که باید مورد توجه و مداقه قرار گیرد.
شهرستان ساحلی بندر انزلی در استان گیلان و کرانه دریای کاسپین قرار داشته و ۱۴۰ هزار نفر جمعیت دارد./ایرنا

Share