کلکسیونی از بهترین خودروهای جهان در اختیار آقای رئیس‌جمهور+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس جمهور کشور آفریقایی گابن، کلکسیونی از بهترین خودروهای تشریفاتی و اسپرت جهان را در اختیار دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رئیس جمهور کشور آفریقایی گابن، کلکسیونی از بهترین خودروهای تشریفاتی و اسپرت جهان را در اختیار دارد.
بنگو، رئیس جمهور گابن که دومین رئیس جمهور این کشور از سال ۱۹۶۰ است، در ژانویه سال ۲۰۱۰ یعنی چهار ماه پس از آغاز به کار در ریاست جمهوری سفارش تعداد ۲۱۸۸۶_۸۹۴بسیاری خودرو را به یک شرکت سوئیسی داده است.
گابن یکی از مستعمره های فرانسه بود که در سال ۱۹۶۰ اعلام استقلال کرد و تا سال ۲۰۱۰ آقای عمر بنگو  ریاست این کشور را به عهده داشت و پس از آن بنگو رئیس جمهور فعلی بر این مسند نشست.

این خودروهای لوکس و اسپرت که به دستور بنگو رئیس جمهور فعلی گابن خریداری شده قرار است برای جا به جایی رئیس جمهور، معاونش و میهمانان ریاست جمهوری گابن استفاده شوند.

مبلغ قرارداد شرکت سوئیسی برای تهیه خودروهای محبوب آقای رئیس جمهور ۱۴ میلیون و ۸۸۲ هزار یورو بوده که با آن ۹۲ دستگاه خودرو تهیه شده که در لیست خودروها دو خودروی مرسدس بنز میباخ مدل ۶۲ اس به قیمت هرکدام ۴۹۶ هزار یورو، دو خودروی رویز رویز مدل فانتوم به قیمت هرکدام ۴۳۱ هزار یورو و دو خودروی رویز رویز مدل شبح (ghost) به قمیت هرکدام ۲۶۵ هزار یورو دیده می شوند.

یک مقام آگاه در شرکت سوئیسی گفته است که آقای بنگو علاقه فراوانی به خودروهای اسپرت است و به تردد در خیابان های گابن با خودروهای لوکس عادت دارد و از خودروهای قدیمی ریاست جمهوری خسته شده بود.

Share