فرمانده نیروی انتظامی بندرانزلی

کشف ۳۰ پکیج قاچاق در بندرانزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرهنگ هرمز عشقی فرمانده نیروی انتظامی بندرانزلی از کشف ۳۰ پکیج قاچاق به ارزش هفتصد میلیون ریال در بندرانزلی خبر داد.

کشف ۳۰ پکیج قاچاق در بندرانزلی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرهنگ هرمز عشقی فرمانده نیروی انتظامی بندرانزلی از کشف ۳۰ پکیج قاچاق به ارزش هفتصد میلیون ریال در بندرانزلی خبر داد.کشف ۳۰ پکیج قاچاق در بندرانزلی

عشقی در اینباره گفت: عوامل پلیس آگاهی شهرستان بندرانزلی در پی اطلاع از وجود کالای قاچاق در یک انبار کالا موفق به کشف ۳۰ پکیج قاچاق شدند که در دو خودرو جاسازی شده بود.

وی ارزش تقریبی کالاهای قاچاق را هفتصد میلیون ریال دانست و افزود: این کالاها توقیف و متهم با تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

سرهنگ عشقی با بیان اینکه قاچاق رفتاری مزمن و نظام یافته است، خاطر نشان کرد: این موضوع در بعضی جوامع به یک خرده فرهنگ تبدیل شده است و قاچاقچیان کالا ممکن است هرگز به تخلف دیگری متهم نشده باشند و فعالیت خود را جرمی کم هزینه و فعالیتی پر سود می دانند.

فرمانده نیروی انتظامی بندرانزلی در پایان تصریح کرد: قاچاق کالا یک رخداد تصادفی نیست و باید بسترهای اقتصادی در جامعه جهت پیشگیری از بروز قاچاق و شکوفایی فعالیت اقتصادی سالم فراهم آید./انزلی کلاب

Share