استاندار گیلان در دیدار با رئیس دفتر بازرسی ویژه قوه قضاییه

تعامل بین مدیران اجرایی،نظارتی و قضایی در استان گیلان مثال زدنی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دکتر محمدعلی نجفی در این نشست همکاری و تعامل دستگاههای اجرایی، نظارتی و قضایی در استان را بسیار خوب و مثال زدنی توصیف کرد و افزود : لازمه توسعه و پیشرفت و سرمایه‌گذاری در هر استانی‌ هماهنگی و همراهی مدیران مختلف اجرایی ، نظارتی و قضایی است که الحمدا… در استان گیلان وجود دارد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان دیشب با رئیس دفتر بازرسی ویژه قوه قضاییه و رئیس سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور دیدار کرد.

jpg2910 دکتر محمدعلی نجفی در این نشست همکاری و تعامل دستگاههای اجرایی، نظارتی و قضایی در استان را بسیار خوب و مثال زدنی توصیف کرد و افزود : لازمه توسعه و پیشرفت و سرمایه‌گذاری در هر استانی‌ هماهنگی و همراهی مدیران مختلف اجرایی ، نظارتی و قضایی است که الحمدا… در استان گیلان وجود دارد .

وی با اشاره به نقش اشتغال و فرهنگ در کاهش میزان جرایم و جمعیت کیفری تصریح کرد:شرایط مناسب ایجاده شده در بهبود فضای کسب وکار بر اساس آمارهای مرکز پ‍ژوهشهای مجلس شورای اسلامی حاصل همراهی و همکاری و اعتماد متقابل نمایندگان قوای مختلف در استان است .

استاندار همچنین از اراده مسئولان ارشد استان برای حل مشکلات دستگاه قضایی به ویژه زندانهای گیلان خبر داد.

دستگاه قضایی آخرین امید و پناهگاه مردم به شمار می‌رود

رئیس دفتر بازرسی ویژه قوه قضاییه نیز در این نشست گفت : دستگاه قضایی بدلیل اینکه آخرین امید و پناهگاه مردم به شمار می‌رود باید احکام آن مطابق قانون و قاطع باشد و مدیریت در این بخش بسیار مهم و حساس است

دکتر اصغر جهانگیر با تاکید بر ضرورت تعامل بین دستگاه قضایی و اجرایی نظام مقدس جمهوری  اسلامی ، توسعه همه جانبه کشور را در گرو تعامل قوای سه گانه دانست وگفت : فضای توسعه ای خوب در گیلان به واسطه این تعامل ایجاد شده است.

رئیس سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور ضمن قدردانی از همکاری متقابل استانداری و مجموعه قضایی استان گفت بر اساس بررسی های به عمل آمده گیلان بواسطه حضور مدیران مجرب در این زمینه موفق عمل نموده است و ادامه این روند نیازمند توجه و تعامل بیشتر بین مسئولان اجرایی و قضایی است.

Share