پیام تلخ کی‌روش برای مردم ایران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کی روش : به رقبا نگاه کنید، با چه امکاناتی به جام ملت‌ها می‌آیند بعد ما….» کنایه او به وضعیتی است که این روزها تیم‌ ملی دارد و از نظر کی‌روش کسی به آن توجه نمی‌کند. او در آخرین گفت‌وگوی خود با خبرورزشی گفته بود اگر ایران در استرالیا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کی روش : به رقبا نگاه کنید، با چه امکاناتی به جام ملت‌ها می‌آیند بعد ما….» کنایه او به وضعیتی است که این روزها تیم‌ ملی دارد و از نظر کی‌روش کسی به آن توجه نمی‌کند. او در آخرین گفت‌وگوی خود با خبرورزشی گفته بود اگر ایران در استرالیا ببازد، او بیش از همه ضرر می‌کند. کی‌روش در مقابل رئیس فدراسیون هم این جمله را تکرار کرد: «آبرویم در خطر است. من ضرر کنم، شما هم ضرر می‌کنید. من بیشتر از خودم نگران فوتبال ملی شما هستم

810877_428آبروی فوتبال ایران در خطر است. خیلی از بازیکنان تیم ‌ملی  پیش‌بینی می‌کنند با این وضعیت، در جام ملت‌ها بازنده  هستیم. یکی از این بازیکنان، به خبرورزشی می‌گوید:  «متأسفانه مردم یکسری چیزها را نمی‌بینند. عده‌ای هم  توقعات از ما را بالا برده‌اند. این‌ها هدفمند است. می‌خواهند  به  چیزهایی که مد نظر خودشان است، برسند.» کی‌روش  اینقدر باهوش است که دلیل خیلی از رفتارها را متوجه شود.  او قبل از جام جهانی، وقتی احساس کرد از تیم ‌ملی حمایت  نمی‌شود، تا مرز جدایی از تیم‌ ملی رفت ولی در نهایت  ایستاد و توانست ایران را به جام‌ جهانی‌ ببرد. او با حرف‌های خود بارها به مسئولان اعلام خطر کرد که شکست‌های پرگل در برزیل، آبروی ایران را به خطر می‌اندازد. حرف‌های او، فشار افکار عمومی و رسانه‌ها باعث شد تا حمایت لازم از تیم ‌ملی انجام شود.

حالا هم دقیقاً فضا همان شکلی است. کی‌روش این بار جدی‌تر است چون نمی‌خواهد اتفاقی را که حدس می‌زند، بعد از جام ملت‌ها، برایش رخ دهد‌؛ شکست ایران و برکناری او. کی‌روش ترجیح می‌دهد در این شرایط زودتر برود، وقتی که می‌بیند حمایتی انجام نمی‌شود. کفاشیان به نزدیکان خود گفته کی‌روش ناراضی است و تهدید به رفتن کرده است.

رفتن او در آستانه جام ملت‌ها اتفاق بدی برای تیم‌ ملی است. شاید حداقل با این کناره‌‌گیری احتمالی، دوباره از تیم‌ ملی حمایت شود.

پیغام تلخ کی‌روش به مردم ایران
با این وضع توقع دارید چه مقامی بیاوریم؟!

در نیمه دوم دی ماه امسال، جام ملت‌ها استارت می‌خورد. رقابت‌هایی که برای کشور و فوتبال ایران حیثیتی است. رقابت با سه تیم عربی و سپس تلاش برای دفاع از جایگاه تیم‌ملی در آسیا. کشورهای عربی هزاران هزار دلار هزینه کرده‌اند و می‌کنند. اردوهای متعدد و برگزاری بازی‌های پی در پی، آنها را برای جام ملت‌ها مسلح کرده است اما در ایران، خبری از «حمایت» نیست. اردوی آفریقای جنوبی در آستانه لغو است و کی‌روش ناراحت. سرمربی تیم‌ملی حالا برای مردم ایران یک پیغام دارد: «توقع دارید با این وضع، چه مقامی بیاوریم؟تیم‌ملی در حال حاضر قربانی اختلاف عمیق کفاشیان رئیس فدراسیون و گودرزی وزیر ورزش است. پس از تمدید قرارداد کی‌روش، این اختلاف عمیق‌تر شد. رئیس فدراسیون در این باره می‌گوید: «من که مشکلی با کسی ندارم ولی حقیقت دارد که ما رابطه‌ای نداریم. از شما خواهش می‌کنم زیاد به این مسئله نپردازید…»

/خبر آنلاین

Share