رییس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری آستانه خبرداد

رفع تصرف و آزاد سازی اراضی ملی در آستانه اشرفیه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عملیات آزاد سازی و رفع تصرف با همکاری نیرو های انتظامی و پرسنل یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان آستانه اشرفیه مطابق حکم صادره انجام و اراضی ملی متعلق به دولت باز پس گرفته شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا با همکاری عوامل نیروی انتظامی و پرسنل یگان حفاظت عرصه تصرف شده توسط سود جویان رها سازی شد .
frw_logo_767194075مهندس شفیعی با اعلام مطلب فوق افزود : در اجرای حکم صادره از سوی مراجع محترم قضایی شهرستان آستانه اشرفیه یک قطعه از اراضی ملی تصرف شده توسط شخصی با هویت (ر _ ه ) در روستای سالکده از توابع این شهرستان رفع تصرف گردید .
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان آستانه اشرفیه گفت: فرد متخلف با احداث ساختمان در زمین مذکور اقدام به ویلاسازی نموده که در پی تنظیم پرونده تخلف و و ارجاع به محاکم قضایی ، قاضی محترم رسیدگی کننده با در نظر گرفتن تمامی مستندات و مدارک مشهود تخلف ، رای به رفع تصرف و آزاد سازی اراضی محصور شده به مقدار ۲۲۰۰ متر مربع را صادر نمود .
علی شفیعی در ادامه تصریح کرد:عملیات آزاد سازی و رفع تصرف با همکاری نیرو های انتظامی و پرسنل یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیز داری شهرستان آستانه اشرفیه مطابق حکم صادره انجام و اراضی ملی متعلق به دولت باز پس گرفته شد.
مهندس شفیعی ضمن ابراز تشکر از حمایت های مردمی در امر صیانت از انفال الهی اظهار داشت : مجموعه خادمان و حافظان منابع طبیعی همواره آماده برخورد با هرگونه تخریب یا تجاوز به سرمایه های ملی می باشند اما مشارکت و پشتیبانی های مردمی در این زمینه موجب سرعت بخشیدن به امر مقابله با سود جویان می گردد .
رییس اداره منابع طبیعی و ابخیز داری آستانه اشرفیه در خاتمه با اعلام شماره تلفن ۱۵۰۴ به عنوان پل ارتباطی شبانه روزی طبیعت دوستان با ماموران منابع طبیعی و آبخیز داری از عموم مردم در خواست کرد در صورت مشاهده هرگونه آثار و شواهد تخریب، تصرف و یا حریق در عرصه های ملی و جنگلی با یگان حفاظت اداره کل منابع طبیعی و آبخیز داری تماس حاصل نمایند .

Share