با تلاش كارآگاهان پليس

دستگیری گروگانگیران پسر بچه ۱۳ ساله در رودبار

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پسر بچه ۱۳ ساله که به انگیزه باج خواهی در استان البرز ربوده شده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان رودبار، رها و به آغوش خانواده اش بازگشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا پسر بچه ۱۳ ساله که به انگیزه باج خواهی در استان البرز ربوده شده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی در شهرستان رودبار، رها و به آغوش خانواده اش بازگشت.

sardar ghaeed rahmati (4)به نقل پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار ابراهیم قائد رحمتی فرمانده انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در پی اطلاع از ربایش پوریا ۱۳ ساله در یکم آبان سالجاری از شهرستان کرج توسط افرادی ناشناس و دریافت سرنخ هایی مبنی بر اینکه گروگانگیران در شهرستان بندرانزلی و سپس در بخش خمام شهرستان رشت حضور دارند، دستگیری ربایندگان را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با تحقیقات کارآگاهان محرز شد که ربایندگان از خانواده این پسر بچه ۱۳ در ازای آزادی وی هزار سکه طلا طلب کرده اند، افزود: کارآگاهان با شناسایی محل اختفای گروگانگیران با اکیپی از ماموران زبده به محل عزیمت کرده ولی با منزل مسکونی خالی از سکنه مواجه شدند.

سردار قائد رحمتی با اشاره به اینکه کارآگاهان با این ظن که ربایندگان هنوز از استان خارج نشده اند، تحقیقات تکمیلی خود را آغاز کردند، بیان داشت:  کارآگاهان با تحقیقات تکمیلی از قصد خروج متهمان از استان مطلع شده و با سرعت عمل محوری خروجی استان را مسدود کردند.

قائد رحمتی با بیان اینکه سرانجام گروگانگیران در حین خروج از استان در شهرستان رودبار شناسایی و دستگیر شدند، تصریح کرد: دو گروگانگیر در خودروی پژو ۲۰۶ دستگیر شدند و پسر بچه ۱۳ ساله نیز در حالی که چشمان وی با پارچه های ضخیم بسته شده بود و در صندلی عقب خودرو نگهداری می شد، رها شد.

وی با بیان اینکه اقدام به موقع پلیس خوشنودی خانواده پوریای ۱۳ ساله را در پی داشته است، اضافه کرد: گروگانگیران ۲۵ و ۲۷ ساله بوده که در تحقیقات پلیس انگیزه خود را اخاذی و باج خواهی از خانواده این پسر بچه اعلام کردند.

رئیس پلیس گیلان در پایان با بیان اینکه متهمان و کودک ربوده شده پس از تشریفات قانونی به پلیس آگاهی استان البرز تحویل داده شدند، افزود: پلیس گیلان با تلاش شبانه روزی با آمادگی کامل درصدد مقابله با هرگونه ناهنجاری است

Share