همزمان با سالروز تاسیس بسیج مستضعفین

از یادمان سرداران، امیران و شهدای شاخص گیلان رونمایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، همزمان با سالروز تاسیس بسیج مستضعفین ، از یادمان سرداران، امیران و شهدای شاخص گیلان در شهرستان رودبار رونمایی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، همزمان با سالروز تاسیس بسیج مستضعفین ، از یادمان سرداران، امیران و شهدای شاخص گیلان در شهرستان رودبار رونمایی شد.81402984-6103243

سید محمد احمدی فرماندار رودبار عصر چهارشنبه در این مراسم رونمایی، نصب یادمان شهدا را اقدام پسندیده ای در راستای ترویج، بسط و زنده نگهداشتن یاد و خاطره ستارگان درخشان انقلاب اسلامی دانست.

وی ادامه داد: رویت این تصاویر در روزمرگی های امروزمان، غفلت از آرمان و اهداف شهدا را دور می کند.

احمدی اظهار داشت: شهدا در لبیک به ندای مولا و مقتدای خود و برای دفاع از نظام اسلامی، عزت، شرف و کیان کشور با نثار عزیزترین هستی خود؛ پرچم استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را برافراشتند.

فرماندار رودبار شهدا را بهترین راهنما و الگو برای بشریت خواند و با تجلیل و تکریم سرداران و شهدای والامقام گیلان افزود: شهرستان رودبار نیز مفتخر است همپا و همگام با سراسر کشور، فرزندان غیور و سلحشورش در جهاد علیه کفر جهانی، لحظه ای درنگ نکردند و با نگاه به قیام خونین کربلا و تاریخ خونبار شیعه، دست از حمایت از رهبر و امام خویش نکشیدند.

81402984-6103242

در این مراسم از یادمان سرداران شهید استان میثم محمدبیگلو، مهدی خوش سیرت، حسین املاکی، محمود قلی پور و نیز سرلشکر سید موسی نامجوی و یادمان سرداران شهید رودبار محمد دیدگانی، علیرضا حسنی، سید صادق شفیعی، جهانگیر یوسفی، سیدمحمد تقی مخزن موسوی، هدایت درویشوند و نخستین شهید پیروزی انقلاب اسلامی شهید حجت الاسلام سیدیونس حسینی رودباری و همچنین جوانترین معلم شهید خلبان کشور سرلشکر سیدعلی اقبالی دوگاهه در آزادراه رشت – قزوین رونمایی شد./ایرنا

 

Share