مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی خبر داد

آ غاز عملیات احداث شعبه جدید تأمین اجتماعی در کیاشهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: شعبه جدید تأمین اجتماعی کیاشهر در سه طبقه و با زیربنای یک هزارو ۹۶ متر احداث خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دکتر سید تقی نوربخش در این مراسم گفت: عملیات احداث پروژه شعبه جدید تأمین اجتماعی کیاشهر برای رفع مشکلات بیمه شدگان این شهرستان و ارتقاء خدمت رسانی به آنان آغاز می شود.

tamin ejtemayiمدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزود: عملیات ساخت پروژه جدید شعبه تأمین اجتماعی کیاشهر بعد از کلنگ زنی، ظرف مدت یک سال احداث و در اسفند سال ۹۴ نیز به بهره برداری خواهد رسید.
وی اظهار داشت: برنامه سازمان تأمین اجتماعی در دولت تدبیر وامید بر این اصل استوار است که وعده ای را بدون کار کارشناسی اعلام نمی کنیم و در صورتی که پروژه ای قابلیت اجرا داشته و بتوانیم آن را انجام دهیم، اعلام و به مرحله اجرا می رسانیم.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: شعبه جدید تأمین اجتماعی کیاشهر در سه طبقه و با زیربنای یک هزارو ۹۶ متر احداث خواهد شد.
نماینده مردم آستانه اشرفیه و کیاشهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: با احداث شعبه جدید تأمین اجتماعی کیاشهر مردم این بندر خدمات مورد نظر خود را با سهولت دریافت خواهند کرد.
دکتر محمد حسین قربانی افزود: مردم بندر کیاشهر با توجه به امکانات و استعدادهایی که دارند شایسته خدمات مطلوبتری نسبت به وضعیت فعلی هستند.
وی اظهار داشت: بندر کیاشهر دارای ۴ هزارو ۸۶ بیمه شده و یک هزارو ۲۹۱ مستمری بگیر تحت پوشش تأمین اجتماعی است.
لازم به ذکر است دکتر سید تقی نوربخش از شعبه تأمین اجتماعی آستانه اشرفیه نیز بازدید کرد وباتوجه به فرسوده بودن ساختمان این شعبه و وجود زمینی در کنار آن امکان احداث یک مرکز بیمه ای و درمانی در این زمین را مورد بررسی قرار داد.
بر این اساس در جریان سفر مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی به استان گیلان، دکتر نوربخش از شعب تأمین اجتماعی سیاهکل و لاهیجان و همچنین درمانگاه لاهیجان نیز بازدید کرد.

Share