دیارمیرزا گزارش می دهد

شنیده های داغ از آخرین تحولات شورا پس از انتقادات آیت الله قربانی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا شنیده های خبرنگار دیارمیرزا از منابع اگاه و موثق حاکی از این است که رجبی ویسرودی توانسته نظر موافق ۵ تن از اعضای شورا را بدست اورد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بعد از انتقادات استاندار گیلان از تزلزل مدیریت شهری و ۴۸ ساعت پس از انتقادات حضرت آیت الله قربانی نماینده معظم ولی فقیه در استان گیلان از عملکرد شوراهای اسلامی شهر به ویژه رشت انتظار عموم مردم تبعیت شورا از نصایح بزرگان استان گیلان بود.
shorae-shahrاما شنیده های خبرنگار دیارمیرزا از آخرین تحولات شورای شهر و شهرداری رشت حاکی از این است که همچنان در بر روی یک پاشنه می چرخد و مرغ آقایان یک پا دارد و اسب سرکش قدرت مانع از آن شده که گوش شنوایی برای شنیدن نصایح وجود داشته باشد .
مجید رجبی ویسرودی و مسعود کاظمی که از مدت ها پیش تصمیم خود را برای نشستن بر کرسی شهرداری رشت گرفته بودند این روزها بر شدت فعالیت خود افزوده و هریک از انها در حال رایزنی برای کسب نظر موافق شخصیت های سیاسی استان گیلان است.
شنیده های خبرنگار دیارمیرزا از منابع اگاه و موثق حاکی از این است که رجبی ویسرودی توانسته نظر موافق ۵ تن از اعضای شورا را بدست آورد و به غیر از خودش آقایان باقری خطیبانی,جمشیدی چناری, رفیعی نوده و نیکومنش نودهی نامه معرفی او را جهت ارایه برنامه های تصدی گری شهرداری رشت را امضا نموده اند و احتمال زیاد این نامه در جلسه عصر امروز شورا اعلام وصول خواهد شد. از سوی دیگر کاظمی نیز به جد در حال تلاش برای کسب نظر موافق اعضا و بزرگان استان است.

از سوی دیگر شنیده های خبرنگار دیارمیرزا حاکی از این است که دستگاه های نظارتی استان در جلسه با تک تک اعضای شورای شهر رشت مراتب نارضایتی خود را از وضعیت موجود اعلام داشته و شهردار شدن یک عضو شورا را صلاح ندانسته اند.
همچنین شنیده شده است که یکی از بزرگان گیلان به یکی از اعضا که سودای شهردار شدن را دارد به کنایه گفته است :نامه معرفی شما به عنوان شهردار جدید رشت از امام زاده هاشم نیز عبور نخواهد کرد چه رسد به تهران و امضای آن توسط وزیر کشور !

Share