بازدید سرزده رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی کشور از مدارس سما رشت+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دکتر احمد قلی زاده رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی کشور در حاشیه بازدید سرزده از مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ، جمع آموزگاران و کارکنان با اعلام این خبرگفت : سازمان سما در صدد اجرای طرح هایی جهت حل مشکلات کارکنان بوده و اجرای طرح نظام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،دکتر احمد قلی زاده رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی کشور در حاشیه بازدید سرزده از مدارس سما دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ، جمع آموزگاران و کارکنان با اعلام این خبرگفت : سازمان سما در صدد اجرای طرح هایی جهت حل مشکلات کارکنان بوده و اجرای طرح نظام مدیریت مدرسه محور در جهت حل این مشکلات است.
در این نشست صمیمی دکتر احمد قلی زاده به تشریح رویکردها و سیاست های پیش روی سازمان پرداخت و حاضرین در جلسه ، از دغدغه های کاری و شخصی خود با رئیس سازمان سما سخن گفتند.
دکتر قلی زاده با حضور در کلاس های درس و در جمع دانش آموزان از نزدیک در جریان مسائل آموزشی و پرورشی مدارس سما واحد رشت قرار گرفت و روند فعالیت های صورت گرفته را قابل تقدیر دانست.
معاون دانشگاه آزاد اسلامی همچنین با حضور دربخش های مختلف از جمله کارگاه های فنی و آزمایشگاه های دانشکده سما واحد رشت اذعان داشت: : در استان گیلان ظرفیت ها و پتانسیلهای زیادی وجود دارد و وجود چنین امکاناتی در شهررشت می تواند در جهت آموزش ندان این مرز و بوم ،بسیار مفید و با ارزش است .
دکتر رحمت علی صابری حقایق رئیس شورای سیاستگذاری سازمان سما استان گیلان نیز در جریان این دیدار گزارشی از آخرین وضعیت سما ارائه و آمادگی این استان را جهت اجرای طرح نظام مدیریت مدرسه محور در یکی از مدارس سما اعلام نمود .
4 5 146

Share