پیام تبریک استاندار به مناسبت افتخارآفرینی های ورزشکاران گیلانی در بازیهای آسیایی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان  به مناسبت کسب مدال طلای سعید حسنی پور و افتخارآفرینی های ورزشکاران گیلانی در بازیهای آسیاییاینچئون پیام تبریکی صادر کردند. متن پیام بدین شرح است: پیروزی دلنشین و با اقتدار سعید حسنی پور جوان شایسته گیلانی و کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی در رشته کاراته را تبریک […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان  به مناسبت کسب مدال طلای سعید حسنی پور و افتخارآفرینی های ورزشکاران گیلانی در بازیهای آسیاییاینچئون پیام تبریکی صادر کردند.
متن پیام بدین شرح است:

najafi-payam000پیروزی دلنشین و با اقتدار سعید حسنی پور جوان شایسته گیلانی و کسب مدال طلای بازی‌های آسیایی در رشته کاراته را تبریک می‌گویم.

کسب این مدال ارزشمند که شایستگی‌ها و توانمندی‌های جوانان رشید این سرزمین را نشان می دهد موجب خوشحالی وشعف مردم ایران ، بویژه گیلانیان ورزش دوست شد .

اینجانب دستیابی به هفدهمین مدال طلای ایران در اینچئون کره جنوبی و همچنین درخشش اصغر کاردوست در بسکتبال ، فرهاد رحیمی در کبدی، حمیرا برزگر ، نازنین ملایی ، امیر رهنمای رونقی ، سعید فضل اولی وعلی آقا میرزایی درقایقرانی و محمد رهبری درشمشیربازی که ازافتخارآفرینان بازیهای آسیایی هستند را به مردم و جامعه ورزشی گیلان تبریک گفته و با قدردانی از تلاشهای مربیان  ورزشکاران ودیگر گیلانیان حاضر در این بازیها ؛ موفقیت جوانان پرتلاش استانمان را  در تمامی عرصه‌ها از خداوند منان خواستارم .

 

 

 

محمد علی نجفی
استاندار گیلان

Share