در پي گزارش پخش شده در برنامه خبري 20:30

توقیف کلیه میلگردهای واحد تولیدی در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ,در پی گزارش پخش شده در برنامه خبری ۲۰:۳۰ شبکه دوم سیمابا پیگیریهای لازم توسط اداره کل استاندارد گیلان انجام و بازرسان این اداره کل با مراجعه به محل واحد تولیدی نسبت به خارج کردن محصولات این واحد از چرخه مصرف اقدام کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ,در پی گزارش پخش شده در برنامه خبری ۲۰:۳۰ شبکه دوم سیما مبنی بر عرضه و استفاده از میلگرد با Headerکیفیت پایین و دارای علامت استاندارد در استان هرمزگان و با توجه به اظهارات انجام شده در گزارش مبنی بر تولید این میلگردها در استان گیلان ، پیگیریهای لازم توسط اداره کل استاندارد گیلان انجام و بازرسان این اداره کل با مراجعه به محل واحد تولیدی نسبت به خارج کردن محصولات این واحد از چرخه مصرف اقدام کردند.

بر اساس این گزارش در بدو امر پروانه کاربرد علامت استاندارد و نیز پروانه تایید صلاحیت مدیر کنترل کیفیت واحد تعلیق و با مراجعه بازرسان استاندارد به محل واحد تولیدی ، اجازه خروج محصول از واحد سلب و کلیه محصولات موجود در انبار واحد تولیدی پلمب گردید.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share