استاندار گیلان در سفر به بندرانزلی :

باید بحث اشتغال در شهر انزلی را در اولویت کاری خود قرار دهیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد علی نجفی همچنین به معضل بیکاری در شهر انزلی نیز اشاره نمود و خاطر نشان کرد : با حضور قوی گردشگران قطعا ما می توانیم اشتغال بندرانزلی را که یک روزی زبان زد بود دوباره به صفر برسانیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، استاندار گیلان روز دوشنبه در راستای بازدید از شهرستان ها ، در راس هیأتی با حضور مسئولان شهرستان بندرانزلی ، از روند برخی از طرح های عمرانی شهر بازدید میدانی بعمل آورد و بر لزوم رفع بیکاری در شهرستان انزلی تاکید کرد.
این سفر ۴ ساعته که شامل بازدید از طرح هایی چون پارک جنگلی ۱۳ هکتاری طالب آباد و پارک ۱۷IMG_0265 هکتاری بی بی حوریه که شهردار انزلی آن را بزرگترین فرصت سرمایه گذاری می داند شروع شد و در ادامه با بازدید از کنار گذر ۱۵ ساله ، محل اجرای طرح خدماتی ، تفریحی ، توریستی بانک پاسارگاد در جزیره قلم گوده ( بهشتی ) و در انتها از یک کارخانه صنایع غذایی مخصوص گیلان خاتمه یافت.
استاندار گیلان در پایان این بازدید میدانی از شهرستان انزلی با حضور در جمع خبرنگاران خاطر نشان کرد : پروژهای شهری انزلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردارند که یکی از پروژهای بسیار مهم کنار گذر انزلی است.
وی در ادامه اضافه کرد: نباید به طرح کنار گذر انزلی به دید شهری نگاه کرد و به نظر بنده این طرح متعلق به کل استان گیلان است .
وی همچنین با اشاره به سفر معاونت رئیس جمهور از این منطقه تاکید کرد در نتیجه پیگیری استانداری و تلاش فرمانداری انزلی و نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهوری از این طرح و رایزنی های بعمل آمده این موضوع هستند و در تلاشیم که تا پایان سال جاری تخصیص بودجه مربوطه که حدود ۲۰ میلیارد تومان است لحاظ شود زیرا افتتاح کنارگذر بندرانزلی در رفع ترافیک شهر و استان نقش به سزایی خواهد داشت.
نماینده دولت در استان گیلان ، شهرستان بندرانزلی را با پتاسیل های خوب و با ویژگی های منحصر به فرد دانست و افزود : موضوع تالاب بین المللی انزلی نیز برای ما بسیار مهم است و در تلاش هستیم با اقداماتی موثر و کمک سازمان های کشوری احیای این تالاب را به جد پیگیری کنیم و دوست نداریم سرنوشت این تالاب نیز به سرنوشت دریاچه ارومیه دچار شود.
استاندار گیلان در جمع خبرنگاران و مسئولان انزلی با بیان اینکه از هر گونه سرمایه گذار در این شهرستان حمایت میکند تصریح کرد : امیدواریم حضور سرمایه گذران جدید را در شهر انزلی و پروژه های خوب شهرداری شاهد بوده و پذیرای آنان باشیم.
محمد علی نجفی همچنین به معضل بیکاری در شهر انزلی نیز اشاره نمود و خاطر نشان کرد : با حضور قوی گردشگران قطعا ما می توانیم اشتغال بندرانزلی را که یک روزی زبان زد بود دوباره به صفر برسانیم و در ادامه اذعان داشت : وضیعت اکنون این شهر مورد قبول نیست و باید بحث اشتغال در شهر انزلی را در اولویت کاری خود قرار دهیم.
گفتنی است استاندار گیلان در پایان سفر خود از مصلی ۳۰ ساله اما نیمه کاره ی انزلی نیز بازدیدی داشت و از نزدیک در جریان روال کند ساخت یکی از بزرگترین مصلی های استان گیلان و کشور قرار گرفت .
IMG_6297 IMG_6335 IMG_6341

Share