چالش آب یخ با حضور چهره های ورزشی و هنری+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،این روزها افراد مشهور در چالش جدیدی با عنوان سطل آب یخ شرکت می کنند تا برای مبارزه به بیماری ALS کمک کنند. افراد دعوت شده به آن لازم است ظرف ۲۴ ساعت یک سطل آب یخ را بر روی سر خود خالی کنند یا اینکه به جای اینکار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،این روزها افراد مشهور در چالش جدیدی با عنوان سطل آب یخ شرکت می کنند تا برای مبارزه به بیماری ALS کمک کنند.

افراد دعوت شده به آن لازم است ظرف ۲۴ ساعت یک سطل آب یخ را بر روی سر خود خالی کنند یا اینکه به جای اینکار مبلغ ۱۰۰ دلار را جهت مبارزه با بیماری موسوم به ALS اهدا نمایند. البته کماکان از اهدای پول توسط افرادی که چالش را با خالی کردن سطل آب نیز تکمیل نمایند استقبال می شود.

وقتی فردی چالش یاد شده را تکمیل کند، می تواند چندین نفر دیگر -معمولاً سه نفر- را به این چالش دعوت کند، که همین موضوع سبب گشته هر روز افراد بیشتری در آن شرکت کنند.

خواننده محبوب پاپ نوشت: «منم در کمپینى که براى هـمدردى با بیماران صعب العلاج هـست شرکت میکنم و دوستانم شهاب رمضان ، على انصاریان و بنیامین بهـادرى عزیزم که در ویدیو اشتباها بهادرزاده علام کردم رو دعوت میکنم….»

رضا صادقی در ادامه این پیام در فیسبوکش نوشت: «ممنون از حسین عزیز براى دعوتش و خدا هـیچ بیمارى رو بدون علاج نزاره …. امین .. من هـنوزم یک سرطانى ام و همدردشونم … این حرکت کاملا انسانى هست ، پس هـیچ ذهنیت سیاسى یا حاشیه ایى نداره ، جهـت اطلاع بعضى دوستانى که قطعا این اتفاق رو به حاشیه خواهند برد ……. بنى ادم اعضاى یکدیگرند.»

14-8-23-7221reza

علی انصاریان هم به کمپین چالش یخ پیوست

rth

علی کریمی نیز اخیرا با انتشار یک ویدیو در این چالش شرکت کرده و سه نفر را نیز به حضور در این چالش دعوت کرده است؛‌ رضا عطاران، مازیار فلاحی و علی دایی!

دعوت از دایی با توجه به اختلاف عمیق کریمی با وی اتفاق جالبی به نظر می رسد.

132970

رضا عطاران، دعوت علی کریمی را بی پاسخ نگذاشت و یک سطل آب یخ روی سر خودش خالی کرد.
علی کریمی پس از پیوستن به کمپین ویدیوئی حمایت از بیماران ALS از رضا عطاران، علی دایی و مازیار فلاحی خواست که در این کمپین شرکت کنند.

14-8-23-16419re

سامان گوران به کمپین چالش یخ پیوست

sfa

امیر عابدزاده فرزند احمدرضا عابدزاده در سر تمرین بر روی خود آب یخ ریخت و حمید سوریان، مهرزاد معدنچی و یکی از دوستانش را به این کمپین دعوت کرد

jyhg

محسن یگانه خواننده مطرح کشورمان پس از ریختن یخ و آب بر روی سرش از پانته آ بهرام ، سعید معروف و مهرزاد معدنچی برای شرکت در این چالش دعوت کرد

mb

بعد از دعوت بهرام رادان از پیمان معادی ، رامبد جوان هم پس از ریختن یخ بر روی خودش برای حمایت از بیماران ای ال اس این بازیگر مطرح کشور را به چالش یخ فراخواند. رامبد جوان در پستی نوشت :خیلی یخ بود خیلی!!! 😀 پیمان معادی عزیز، هادی ساعی عزیز و همینطور همایون شجریان عزیز منتظرم 😉 دوستان رو دعوت کنید و خیریه های ایرانی مثل محک و…، حتماً هم تاکید میکنم سطل آب و یخ!!! لبخند،خنده،خندوانه 😀 🙂

sdf

بهرام رادان بازیگر مطرح کشورمان نیما بهنود طراح معروف لباس ، پیمان معادی و علی بازل مدیر برنامه هایش را به چالش یخ دعوت کرد.

kl;jk

پیمان معادی بازیگر  سینمای ایران، به دعوت رامبد جوان که پیش از این در چالش سطل آب یخ خود را در این چالش جهانی آزمود بود,قرار گرفت. او قبل از ریختن سطل پر از آب و یخ روی سرش، نام اصغر فرهادی، مهناز افشار و علیرضا عصار را آورد و آنها را دعوت به حضور در این چالش جهانی کرد.

asd

Share